Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Maks
mja wieweet een soort controller he
zo wel heavy zijn![]()
maar inderdaad, een audioeffect ligt meer voor de hand
Origineel geplaatst door fuse
Ik zat te denken aan een Alesis AirFX.
Of deze
http://www.synesthesiacorp.com/eyris.html
385$!? Slik. I DON'T want one.

Origineel geplaatst door rob'n
Ik kan me nog herinneren dat er hele partijen van die Alesis dingen gedumpt werden, maar dat was de airsynth, geen idee wat daar mee te doen was.
Bareuh, ik kan wel honderd AirFx's aanschaffen maar ik zal er niets zinnigs uit weten te halen en niet voor 1 procent zo klinken als onze vriend BT. Waarom lijkt het alsof die man alles zo makkelijk uit zijn kastjes weet te toveren, ik zeg het verkeerd: het lijkt niet zo, hij tovert altijd alles zo makkelijk uit zijn kastjes.
BT is een ideaal marketing instrument, mensen gaan denken dat ze met die spullen net zo makkelijk zulke muziek kunnen maken.
BTW, ik moet trouwens nog kijken waarvoor dit nou eigenlijk een reclame filmpje was, hij had het over 'final'. Lijkt op final scratch van stanton??
Origineel geplaatst door kris renton
wie is BT eigenlijk?

Origineel geplaatst door rob'n
Ik kan me nog herinneren dat er hele partijen van die Alesis dingen gedumpt werden, maar dat was de airsynth, geen idee wat daar mee te doen was.
Bareuh, ik kan wel honderd AirFx's aanschaffen maar ik zal er niets zinnigs uit weten te halen en niet voor 1 procent zo klinken als onze vriend BT. Waarom lijkt het alsof die man alles zo makkelijk uit zijn kastjes weet te toveren, ik zeg het verkeerd: het lijkt niet zo, hij tovert altijd alles zo makkelijk uit zijn kastjes.
BT is een ideaal marketing instrument, mensen gaan denken dat ze met die spullen net zo makkelijk zulke muziek kunnen maken.
BTW, ik moet trouwens nog kijken waarvoor dit nou eigenlijk een reclame filmpje was, hij had het over 'final'. Lijkt op final scratch van stanton??
Origineel geplaatst door kris renton
wie is BT eigenlijk?

Origineel geplaatst door Prophet
je moet toch niet klinken als BT zeker, want dat bestaat al.
Denk je dat die gast zich niet voorbereid heeft op deze tutorial/commercial? Naar mijn inziens en gehoor liep er nochthans heel wat fout in die voorstelling, muzikaal gezien dan. Uitleggen kan hij wel goed voor publiek. (hij 'is' de absolute top, laat ons het daar over eens zijn)
Ben er zeker van dat èènieder er 'zijn' ding uithaalt van wat het dingetje kan
), om even twee vragen/statements tegelijk te maken
trouwens veel 'eruit toveren' gaat moeilijk zijn denk ik... tis te zeggen, tis niet dat je een helehoop 'kan vijnzen' met dat effectje... nou ja slechte bewoording, maar jullie snappen me wel.... toch?....TOCH??