[nederhop] Mad Promise - Grijp je bitch

Pjotr G

funky lid
ff luisteren...:)

oei... klinkt als een marrokaan die zijn dag niet heeft ... ik zet het gauw uit.. sowwy ..

Hahaha briljant! :okdan:

Als ik niet beter zou weten, dan had ik 't voor 'origineel' versleten! (hé dat rijmt!)

Hee Peet je weet wat ik ervan vind..

Ik zal morgen ff beter luisteren maar op het eerste gehoor klinkt het erg dope. Leuke beat en vette synth, beetje Usher-achtig. Supervet Marokkaans accent ook. Alleen jammer dat ik deze muziek echt totaal NIET kan waarderen.

Ff iets anders: sinds een aantal jaar is er hier in Woerden elk jaar een Dance Event. Dit duurt altijd van 12 tot 00 en er kwamen best leuke dj's draaien. Dit jaar heet het voor het eerst 'Urban Dance Event' en nu komen er opeens van die gasten als Ali B en RMXcrew naast Johan Gielen en Soulvation.. dat spoort toch niet! En de leeftijd is verlaagd tot 12 jaar en het begint pas savonds... argh! Gelukkig ben ik dan op Dancevalley, hoef ik die meuk niet aan te horen.

Maar goed dat kwam even naar boven naar aanleiding van je track :)
Hij begint goed alleen ik hou niet van dat anti-Amerika gedoe op het eind maar dat moet je zelf weten.

Ik zie je volgende week!

Ook niet mijn muziek.

Een eenvoudige manier om het "professioneler" (Amerikaanser) te laten klinken is de zang (rap) te dubbelen. Laat m 2 of meer keer dezelfde tekst met dezelfde timing inrappen en mix de verschillende takes.

Klinkt vet Peet.

Goeie kaart geschoord, weetje.

and you can bounce to this, and you can bounce to that!

vet hoor....vooral die synthlead in de chorus....... serieus dit klinkt veel beter dan de gemiddelde nederhop productie die ik zo af en toe voorbij hoor komen op radio of TV...

ja maar wanneer heb je voor het laatst iets fatsoenlijks op de radio gehoord?

mad props Pjotr, hehehe! Bijzonder real, HAHA!

ik maak zelf ook o.a. hip hop...maar ik vind de beat een beetje slapjes. Sorry, niet echt dikke beat ofzo....dat t bangt in je ride, weet je. Verder wel oke flow enzo. Lekkere synths en de string zijn wel ok.

Maar...

De mc...is echt....slecht.....
vet slechte timing van die gozer...lijkt offie t van een blaadje opleest...

Dat is toch die gast van dat Hirshi Ali gedoe??

instrumenten zijn wel ok...

vocals zijn super wack...

Dat is mijn mening...

haha nee dat ben ik. En ik lees t op van een blaadje.

Pjotr, het is een leuke gimmick track.
De beat vind ik te statisch klinken en de raps........slechte timing.
Als opbouw is de track prima, maar het mist de diepgang van een goede hiphoptrack (qua geluiden).
Geluidskwaliteit is wel goed.

Ik neem aan dat het ook als een grapje opgenomen is ?

het is een grap, maar wel iets serieuzere grap dan de vorige. De beat bijv is van scratch opgebouwd, nix aan gejat en heb meer aandacht besteedt aan mixage.

Peter! Vrind! Mijn marrokaanse limburger!

Leuk synthje in het refrein!

Back