• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Peavey SP/SX met scsi en 16 mb

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wederom te koop wegens niet doorgaan ruil....
Peavey SP/SX combo, sampler + samplespeler 2 x 19 inch...
2 x scsi,16 mb,kan tot 32 mb,scsi zipdrive +3 schijven ,150 mb samples....kabels,handleidingen en adapters.
Alles samen voor 100 euro : inclusief scsi zipdrive!
Ik zoek ook een darkstar xp2 dus hier wil ik wel voor ruilen met een kleine bijbetaling mijnerzijds.
Op het net veel info....
Veel modulatie mogelijkheden,filter,dco,dca,envelopes,aaanslaggevoelig(instelbaar),crossmodulatie,etc...

:okdan:

Attachments

• peavey.jpg
    peavey.jpg
    19,1 KB · Bekeken: 65
Zonder SCSI Zipdrive:65 euro

Zonder SCSI Zipdrive:65 euro

De SP/SX zonder scsi zipdrive kan weg voor 65 euro!!!!Koopje!!Afhalen in Hilversum....
Met zipdrive:100 euro

SP/SX met scsi zipdrive en 16mb voor 90 euro

SP/SX met scsi zipdrive en 16mb voor 90 euro

Toch liever alleen alles samen.Dus Peavey SP/SX met 16 mb,scsi zipdrive,4 outputs voor 90 euro!!!!!!!!!
Inclusief alle kabels,handleidingen en adapters..scsi zipdrive incl. handleiding,speciale miniatuurvoeding,kabels en3 100 mb schijven.....Ook cd met samples en software en wat floppies van peavey met samples..
Dit is echt een beregoede drumsampler mensen......kan tot 32mb en aparte speler en opnameapp.Veel flexibiliteit voor weinig!!!!!!!!

Dan niet....

Dan niet....

OK deze mag op slot:slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje:
Dat wordt me te weinig dus laat maar zitten,extra geluidenbakkie is nooit weg.......

:slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back