• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Mod,Rode NT1a,Aardvark,Wavelab,Zoom RFX,evt.MPC

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En last but not least (mits een goede ruil)

Clavia Nord Modular rack a.k.a. Red Devil - a.k.a. Brute Synth - a.k.a Alleskunner

Attachments

• nordmodsmall.jpg
    nordmodsmall.jpg
    21,9 KB · Bekeken: 111
Bij de soft hoorde nog wat maar dat wistten jullie al van een paar postjes terug (ad staat op 2dehands met specs) ;)
(en nee mods ik verkoop hem hier niet ) }:|

Dingen waar ik geinteresseerd in ben

Waldorf Pulse (Plus)
Sherman Filterbank 2
Acces Virus B/C dus GEEN A
Vintage Analoge bakken met min 2 Osc's
(maar geen Casio en dat soort meuk)

En voor de rest roep maar !
Combiruil kan ook dus iets van jou + bijbetaling voor iets van mij....
(niet van mijn kant want heb toch geen poen ;) )

Wavelab 4.0 wil ik evt. ook wel ruilen tegen een LEGALE versie van Cubase SX

En er is weer wat pleite !!

De Clavia Nord Modular Rack zijn plaats wordt ingenomen door de Waldorf Microwave XT van Lacertus :halleluja

Blijft dus over:

De geluidskaart met div. software en nog wat anders....

Graag wil ik dit ruilen tegen bijv. Waldorf Pulse,Sherman Filterbank,Mackie mixer etc.etc.

Bump

Voor een SUPERgeluidskaart (Aardvark Direct Pro 24/96) Wavelab 4.0 ,Spectrasonics Stylus en Waves Renaissance Collection Native 3.6......inc. iets waar dit op draait (en dit draait heeeel goed)

Doe maar een bod voor de hele meute ik weet het anders ook niet meer (of iets om te ruilen TRY ME !!)

Pfff....:confused:

Ruilen tegen bijv... Mackie mikser,Waldorf Pulse,Syntecno Teebee of Cash (of een combi van...)
Geluidskaart mag ook los weg..maar als iemand alles wil gaat dat voor..
:biertje:

Mensen komt erbij ik draai helemaal door !!!

Mensen komt erbij ik draai helemaal door !!!

Wederom een nieuwe poging....ik heb veel naar Peter Jan Rens gekeken dus ik Geef NOOOOIIIIT op !!

Een zilverkleurige kast (NEE geen TB-303,606 of andere synth ;) ) wat ik hier eigenlijk niet mag verkopen en ik bij deze dus ook niet aanbied !
(voor vragen hierover PB me ff)

In dit kastje huizen zich de volgende programma's welke ik WEL verkoop ;) (uh-huh now what I'm saying)

Wavelab 4.0 (is 3.0 in doos en de 4.0 update in envelop van Steinberg) need I to say more.
Spectrasonics Stylus (in doos) drummodule met 3 gig aan geluiden.
Waves Renaissance Collection Native 3.6 (in doos) galm,EQ,compressie en dithering.

En al de geluidjes die hier doorheen moeten komen door de Aardvark Direct Pro 24/96 (geluidskaart ) die Zilverkleurige kast binnen..
Ziet wat verder naar boven (posts terug) links voor meer info..

Deze hele meute en geloof me dit is echt een topcombi mag weg voor 1000 € (en dan reken ik voor de Aardvark 425 €) En dan krijg je er ook nog een Zoom RFX-1000 effectenprocessor t.w.v. 75 € bij GRATIS !!!

Attachments

• knotsgekke prijzen 1.jpg
    knotsgekke prijzen 1.jpg
    8 KB · Bekeken: 109
Re: Mensen komt erbij ik draai helemaal door !!!

Re: Mensen komt erbij ik draai helemaal door !!!

Origineel geplaatst door Kevin
Deze hele meute en geloof me dit is echt een topcombi mag weg voor 1000 € (en dan reken ik voor de Aardvark 425 €) En dan krijg je er ook nog een Zoom RFX-1000 effectenprocessor t.w.v. 75 € bij GRATIS !!!

En dan bedoel ik dus 1000 € voor alles wat ik net opnoemde...dus niet 1000 + 425 voor de kaart maar gewoon 1000 € :D

Bied anders maar wat leuks te ruil aan...

Ik begrijp dus dat er helemaal niemand iets leuks thuis heeft staan welke hij wil ruilen tegen deze superset....
Ideaal voor HD recording...en meer...

Gaarne slotje is hier nu een beetje te rotzooi geworden (ben een sloddervos ik weet het)
Heb ook veel ander spul dus graag in een andere thread...:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back