Virus 2002

fuse

Gepokt en gemazeld
De dag waarop de zin scheen en iedereen een beetje rood werd. Waar luide muziek schalde over het terrein van de TU/e en lamzakken op het gras lagen te gapen naar van alles en nog wat er rond huppelde.

Ja, jongens en meisjes. Het was een dolle boel. :biertje:

Voor degenen die er helaas niet bij wilden zijn een ploatje van Pragha khan. (die van dat mokkel aan die paal staat nog op m'n retina gebrand ;) )
100-0071_IMG.JPG

(ga maar eens raden wat voor gear hij hier allemaal gebruikt)

Of een voortreffelijk spelende After forever.
100-0065_IMG.JPG

En wellicht voor bekenden Artefact zijn er geen fotos gemaakt. Maar die komen vast nog wel. :)

Howdoe en bedankt!

Pragha khan

Pragha khan

Hee Fuse.. wij liepen daar ook rond vanmiddag/vanavond. Bij Pragha Khan heb ik ook even staan kijken.. maar behalve een wild krioelende dame wier borsten voortdurend de vrije lucht opzochten.. kon het me niet echt boeien. Pakkende grooves.. dat moet ik toegeven.. maar te veel van het zelfde voor mijn smaak.

Apparatuur was overigens moeilijk te zien.. al meende ik een SH-32 te ontwaren, rechtsboven op die keyboard-stand annex krioel -kooi.. :kroon:

ik bhen 2 jaar geledhen ook eens pragha khan thegengekhomen
thoen gebruikthen ze een DHAT THAPE

virus.... Was weer eens heel lekker. Overal waar je keek zag je vrouwen... Of beter gezegd, meisjes... Of lag dat aan mij...

Maar ik vond Millionaire en Viva la Fete (of zoiets) toch wel de hoogtepunten. Viva la Fete was echt bruut met Joey Ramone en Blondie!

Back