Even voorstellen

F

Freddie Marcury

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Marc, 22 jaar en ik woon in Heerlen, de parel van Limburg (hmm). Ik speel nu zo'n 13 jaar piano en zo'n 6 jaar keyboard. Qua muziek ben ik het meeste bezig met midi files en Queen, vandaar ook mijn gebruikersnaam. Ik werk al een aantal jaren met Cakewalk Pro audio 8, maar gek genoeg weet ik nog steeds niet hoe ik een pitch wheel kan invoegen in een event list. Tot nu toe heb ik altijd m'n keyboard gebruikt om een pitch wheel in een midi file in Cakewalk in te voegen, maar ik zou graag willen weten hoe dat werkt in Cakewalk zelf (dus zonder hulp van m'n keyboard). Ik dacht dat daar vast wel handleidingen over te vinden zijn. Hmm, ik besef me nu dat ik dit waarschijnlijk op de verkeerde plaats aan het typen ben. Is ''Synth Software > Sequencing'' de juiste plaats om deze vraag te stellen?

Dit forum ziet er overigens fantastisch uit!!! Complimenten aan iedereen die dit mogelijk maakt!!!

Marc

een bezopen welkom uit eindhoven !

damn.....wat zijn die trappisten bij de venbergse molen toch lekker...... :biertje:

So, you want to break free?

So, you want to break free?

galeria%5Cmerctay3.jpg

:biertje: welkommi iero!

Re: Even voorstellen

Origineel geplaatst door Freddie Marcury
Tot nu toe heb ik altijd m'n keyboard gebruikt om een pitch wheel in een midi file in Cakewalk in te voegen, maar ik zou graag willen weten hoe dat werkt in Cakewalk zelf (dus zonder hulp van m'n keyboard). Ik dacht dat daar vast wel handleidingen over te vinden zijn. Hmm, ik besef me nu dat ik dit waarschijnlijk op de verkeerde plaats aan het typen ben. Is ''Synth Software > Sequencing'' de juiste plaats om deze vraag te stellen?

Ha Marc,

Allereerst van harte welkom.

Om maar meteen even 'officieel' je vraag te beantwoorden: dit gehele forum is niet de juiste plaats om deze vraag te stellen! De handleiding van Cakewalk heb je als het goed is bij aanschaf in de doos kunnen vinden, zo niet kan je altijd even contact op nemen met de leverancier - die regelen dat graag voor je.

Op dit forum gaan we ervan uit dat eenieder legale software gebruikt, en het vragen naar handleidingen wordt dus niet gewaardeerd. Heb je een meer specifieke vraag over een sequencer (die dus niet in iedere handleiding te vinden is) dan is deze natuurlijk van harte welkom in het door jou genoemde subforum.

Veel plezier nog alhier! :mega:

Volgens mij is Limburg de muzikaalste provincie van dit prachtige kaasland! :D :D :D

Ik zie de laatste tijd alleen maar nieuwe leden uit Limburg....

Afijn,...een hartelijk welkom uit 'de randstand' :doei:

Wat een hartelijk welkom!!

Wat een hartelijk welkom!!

Allemaal bedankt voor jullie hartelijk welkom! Pado bedankt voor de link! Daar moet genoeg te vinden zijn voor mij om Cakewalk na al die jaren nu eens fatsoenlijk te gaan gebruiken.

Marc

Origineel geplaatst door Scratch
Volgens mij is Limburg de muzikaalste provincie van dit prachtige kaasland! :D :D :D

Ik zie de laatste tijd alleen maar nieuwe leden uit Limburg....

:D Valt wel mee, ze komen er nú pas achter..

(ik woon er ook, dus ik mag dat zeggen)

Back