• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

grote uitverkoop: analoog en midi en nog veel meer joh...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
volgens instructies van craz (ik heb hem altijd al een verstandige kerel gevonden), hierbij 1 verkoopthread voor de dingetjes die ik wegdoe.

Moog Sonic6 in perfecte staat, leuke analoge synth met veel mogelijkheden, 750 euro (nooit gezien voor deze prijs!)

Moog 1125 sample&hold controller, zeer zeldzaam, 1 slider afgebroken helaas, 300 euro

Sequential Poly Sequencer in zeer mooie staat, niet getest want mijn Prophet5 is nog niet heel, 200 euro

Quasimidi Polymorph, verrassende va-synth (eigenlijk 4 synths met elk een analoge sequencer etc etc, 500 euro
(met manual)
Teisco 60F analoge synth, klinkt echt goed, 1 toets gelijmd, kleine prijs, 250 euro

Roland 3030 reverb, 19" module echt als nieuw, 175 euro
(met manual)

Philip Rees W5 midi thru unit met 2 in en 5 thru (op elke thru een schakelaar voor signaal A B of 0, 50 euro

Ruilen of inruilen kan: Moog MF104, Rode NT1A, Roland CR78, TC Electronic, geen interesse in andere spullen, sorry.

meer dan 600 zelfs

dat bedoel ik!

een goed moment om deze te sluiten (alsjeblieft).
later vandaag sla ik keihard terug met aanbiedingen waar zelfs aldi en lidl een puntje aan kunnen zuigen!
ik wil namelijk eindelijk 's van overtollig spul af om te gaan spelen.

Nee hoor dankjewel :)

Je kunt aangepaste prijzen van bovenstaande artikelen nog prima kwijt in deze thread.
Of had je andere plannen ? Zjin de bovenstaande artikelen niet meer te koop ?

nou eh, er komt (heel) wat bij. en met het oog op de tip van craz wou ik een nieuwe thread maken.

De "heel wat bij" kun je samenvoegen in 1 nieuwe thread, deze huidige kan blijven zoals hij is.

deze kan echt dicht, bedankt voor tijd, plaats en aandacht.
jullie zijn geweldig!
:slotje: :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back