• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

E-MU 6400 ultra / MOTU 2408

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bertuss

Nieuwkomer
Hoi allen heb een tijdje geleden een complete set overgenomen met de intentie zelf muziek te gaan bewerken. Helaas door tijd gebrek leukt het maar steeds niet. Ik zit steeds naar de spullen te kijken en voel me schuldig voor al het geld wat ik heb uitgegeven terwijl ik er niets mee doe. Vandaar dat ik heb besloten om het maar te verkopen. Wie heeft interresse in iets van wat ik heb?

E-MU 6400 Ultra met 128Mb geheugen cd en manual erbij

MOTU 2408 met PCI-324 kaart, software en boekjes

MOTU midi timepiece MTP AV met boek ( cd ben ik kwijt)

Powermac 9600/300 met 128 Mb geheugen en naast de standaard harddisk ook nog 2 SCSI drives 9,1 Gb. 10.000RPM cheetah's OS9,1 met een bak aan speciale software erop om muziek te bewerken.

Laat maar horen of er wat tussen zit.

Groet :-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back