Pumpin' (VST only)

Northlake

Staand Lid
Laatst gewijzigd:
Ik vind dat na het intro de opbouw erg mooi is. Zit wel een vette groove in ! Het klinkt allemaal erg spannend.

Goed, na 3:25 begint het me een beetje te vervelen. Gelukkig komt er dan een afbouw, perfect getimed dus.
Juist, na de break pompt de beat er wat harder in. Lekker hoor :) Het enige is dat de melodie me een beetje blijft vervelen. Het gedetunede begint op mn zenuwen te werken. Ik verlang naar wat vastigheid van een leuke erbovenopliggende synthmelodie ofzo.
Helaas komt die niet.

Verder is het echt een supergoeie track !

grtz, Paul

reactie op je nummer

reactie op je nummer

Ik moet van tevoren zeggen, ben geen alles-weter op dit gebied maar ik zal je zeggen wat ik persoonlijk vind:

-Geluiden zijn zeer degelijk. Valt zeker iets mee te doen!
-De clap of drum die je wel hebt toegepast op de 2de en 4de tel moet harder/vetter.
-Je maakt nog onvoldoende verschil tussen de opbouwende fase en de climax. Je gebruikt wel effecten maar
misschien net voor de bas erin komt wat extra's toevoegen om het gevoel te krijgen dat er echt wat staat te komen.
-Als de kick erin komt kan je beter meer percussie gebruiken om m voller te maken en het verschil t.o.v. de
opbouwende fase duidelijk te maken.

Ik denk dat er zeker wel wat van te maken valt. Succes ermee en we horen m wel weer na de revisie!

groetjes.

erg leuk om die clap te reversen in de opbouw! die trekt de snelheid eruit als een vacuumpomp. daarna de opbouw weer forward is wat te rechtoerechtaan, gooi er een slepend effect overheen om het terugnaarnu-punt natuurlijker te maken.

Ik vind je opbouw lekker meeslepend. Ik dacht eerst dat het een club nummertje zou worden.

Verder een paar dingen wat ik van je track vind.

Die melodie/lead vind ik na een tijdje iets te eentonig worden. wordt later afgewisseld met toonhoogte wat de variatie terug brengt.
Vocal wel grappig gevonden.

Het is niet echt mijn muziek, maar wilde wel graag mijn mening delen.

Volgens mij is dit een Fruityloops demosong...???

en God zei dat het GOED was...;)

maar ff serieus,.. lekker stabiel nummertje zou niet mistaan op ID&T volgens mij,...

het roept ook allemaal sensuele beelden op ( mooie dames die vertraagd dansen 8) ) maar dat is mijn verwrongen mind misschien,..

:halleluja

Allereerst wil ik alvast iedereen bedanken voor de reacties op mijn "creatie". De kritieken zal ik zeker uitwerken.
Later dus meer daar over.

Alleen aan Bass een persoonlijke noot, die opperde:

Origineel geplaatst door Bass
Volgens mij is dit een Fruityloops demosong...???

Helaas Bass, al zie ik dit wel als een positieve ontwikkeling, maar alles is gemaakt in SX 2.0 met div. plug-ins zoals Z3ta+, Vanguard, Intakt, SuperWave Trance-pro, X-phraze, Stylus en Battery.

gr. NL

Attachments

• pumpin\' sx.jpg
    pumpin\' sx.jpg
    11 KB · Bekeken: 68
:okdan:
Nice track, wat meer variatie in de melodielijn zou welkom zijn. Intro kan iets spannender. Wel gedegen sounds.
Not bad at all.

gast zorg dat je die offbeat bass kwijt raakt, dat is het nou net niet, zorg voor een lekker basloopje, je hebt genoeg staan! verder een lekker track hoor, o en die vocal humping of wat? nee weg ermee maakt het niet! verders het hihat huppeltje zou ik een beetje afwisselen.

Nou suc6

Back