Gyraf DIY spul

Geld: in mijn geval best veel, ongeveer 400 euro. Dit komt omdat ik de orginele Sifam PPM meter en de orginele knopen wilde hebben. Ook heb ik er als extra een "external side chain" in gebouwd. Vandaar dus die hooge kosten. Je kunt hem al bouwen voor +/- 250 euro, als je geen dure meter, kast en knopen enzo erop doet.

Onderdelen: Makkelijk te krijgen. Printplaat: zelf maken of voor 18 euro kopen op het door Koedieman genoemde forum.
VCA's: 12 euro per stuk bij Profusion .
De rest: RS, Conrad... you name it, de electronica boer op de hoek.

lijken mij inderdaad zeer leuke projectjes

enkel die behuizingen bouwen lijkt mij nog het moeilijkst en zou ik niet direct voor elkaar krijgen vrees ik... =(

die frontpanelen kun je nog laten maken id, maar dan heb je nog geen volledige bekasting hé...

trouwens, dit lijkt mij ook nog wel OK voor frontpanelen te laten maken ( zou goedkoper moeten zijn...) :

CNC ENGRAVED SYNTHESIZER PANELS

is er geen mogelijkheid om ergens een standaard 19" (voor mijn part plastic) behuizing te kopen voor weinig?

ik weet niet hoeveel zo'n engraved aluminium paneel + behuizing moet gaan kosten, maar mij gaat het alleen om het geluid wat uit zo'n kastje moet komen, dus om net zoveel of meer aan de behuizing uit te geven als aan de onderdelen vindt ik een beetje vreemd.

een plastic case met wat stickertjes bij de knoppen werkt toch ook? :D

goed idee!!!... die waspoederdozen zijn nog spatwaterdicht ook toch???

Is dat dan Dash of Persil ? ;)

Back