[TRACK] Experimental Techno

Raph

LAAG
Na lang zoeken heb ik uiteindelijk toch nog webspace kunnen krijgen van een vriend omdat wire.fm al enige tijd niet werkt.;{

Soort van experimentele techno ofzo :)

Ik heb dit nummer maandagnacht gemaakt in een donker kamertje in byron bay in australie
Ingredienten: Laptop, Koptelefoon, Joint.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties

LINK: http://www.webpharaoh.nl/raph/Midnight Freaks By Raph.mp3
Midnight Freaks By Raph

Groeten :doei:

Raph

Laatst gewijzigd:
ERG VET !!!

hier kan ik goed mee leven...welke software gebruikt als ik vragen mag?

Vet nummer zeg!!!!

Dit is wel een nummertje dat ik zou draaien... krijg je het publiek wel los mee.

Opbouw, samenstelling, sfeer en afmixen is naar mijn mening :okdan:

nou opbouwende kritiek dan maar.

de track is wel dope. de kick en dat loopje klinken erg goed samen (de rest ligt trouwens ook lekker in de mix.)
duszz een ijzersterke basis, maar niet zo experimenteel. looping techno is zeker m'n ding maar die verassingen (waarbij je dus op 't verkeerde been gezet wordt) blijven uit. ik zou wat uitschieters maken en meer met 't ritme doen. iets tegendraads wat continu wringt. als u begrijpt wat ik bedoel...
:okdan: :peukie:

Bedankt cirkelzaag voor de duidelijk kritiek. ik zal nog wat kijken of ik leuke uitschieters kan vinden enzo. Ritme is trouwens echt niet mijn ding. moet er wel aan werken maar ik ben een synthman hehe ;)

Anyone else?

Leuk tracky! Pakkend, maar een beetje simpel. Ik zou er wat geluiden bij doen.

:biertje: Have fun and a beer in Australia, mate!

:dubbel: Steev' d'n Krokodillenjagert nog gezien??

Lekker vies !!

Ik ben jou nog niet eerder tegengekomen hier.

Rond 2:45 vind ik het niet zo dat die bass even stil valt en weer door valt, vind ik iets te doorzichtig.

Verder, supervet gedaan !

Zoidsity bedankt, ik ben nog aan het zoeken voor leuke effectjes erdoor heen.
Het enigste boeiende wat ik hier heb gezien is bier, het smaakt trouwens helemaal nergens naar haha.

AOR bedankt man :), dit is ongeveer mijn stijl. ik ben hier nu een jaar ofzo en heb nu 3 tracks gepost hiero.

Cya mate

Kga nu pitten...teveel waterbier op :z hehe

Heftig. Op zijn tijd kan ik techno wel waarderen ook dit.
Maar ik zou ook wel een stukje erin willen hebben met van die hefitge sisende hihats erin.

Ondanks dat het niet mijn fav muziek is klinkt het op zich wel strak. Misschien wat 1tonig om naar te luisteren, maar wel goed om als achtergrond onder een aktie-scene te zetten.

Rob'n mijn doel is vooral om muziek voor feesten te maken en niet voor de gewone thuis luisteraar. Maar het is goed zo weerns een hele andere mening te horen, haha:)
Als ik er nu iets meer ingooi en 1 andere break erin doe, zouden jullie hem dan geslaagd vinden?

Lekker ratelend trackje (die hihats liggen er lekker in!) Experimenteel vind ik trouwens niet. Kick is ook mooi, lekker diep en punchy.

zeker wel lekker hoor. Toch zou een extra synthlijn of variatie in het thema het naar mijn mening toch wel goed doen. Best een sterk geluid (lekker geprogrammeerd als je het zelf hebt gedaan), maar iets meer dan 5 minuten vind ik teveel van het goede.

Back