[TRACK] Experimental Techno

forcesupreme bedankt man, het is misschien ook niet zo experimenteel maar altijd die hokjes he... (kan helaas niks downloaden waar ik nu zit maar ik zal ook ff ergens naar jou trackje luisteren) :)

Hazes ook bedankt, zit inderdaad nog een beetje te klooien met geluiden die er nog bijkunnen.
En JA!!...alles wat ik maak, programeer ik zelf laat ik daar even heel duidelijk over zijn.

rielekst hoor, zo rechtdoor techno horen we ze niet vaak meer. Miss kun je soms nog wat met toonhoogte spelen. Soms ff 1 maat dat loopje een octaaf hoger gooien terwijl je de cutoff helemaal opensmijt, adrenaline!

eens fijn luisteren

na 1:50 minuten wordt het thema wel heel erg druk voor de mix, vind ik zelf beetje vermoeiend. Verder vind ik dat er wel wat meer percussie bij kan :p

In t begin vind ik de feel zelf lekkerder. Maar leuk soundje hoor

errug lekker (vond mijn vriendin 2 kamers verder ook:D )
en idd experimenteel is het niet, maar zeer zeker wel een vette stamper

Pjotr G bedankt voor je commentaar. Percussie is verder niet echt mijn ding. Ik probeer het altijd zo leeg mogelijk te houden om de aandacht op de synth te houden. denk dat ik me melodie soms eens flink moet afwisselen.

xpanded stereo bedankt man:okdan:, ja haha idd ik zit nu nu bijna 3 maanden hier op sae in byron bay voor me bachelor degree. Mensen die er vragen over hebben kunnen me altijd mailen.:)

Thx fenderbender (ook UT freak? ;) ) Altijd leuk om te horen dat het vrouwelijk geslacht er ook van houd. :)

Back