Triton LE - Hoe trigger je ARP ON/OFF vanuit Cubase?

bluebrain

Idiots!
Hoi,
Ik heb het al een tijdje zitten proberen, maar ik wil een combi op mijn triton LE graag eerst zonder ARP aansturen vanuit Cubase en na een paar maten de ARP aan laten springen. Iemand een idee hoe ik die Arp ON/OFF knop kan triggeren vanuit Cubase?

Thx

Dat kan, zie pagina 228 van de parameter guide

Attachments

• snag-020.jpg
    snag-020.jpg
    17,6 KB · Bekeken: 79
Ik kom er nog niet uit. Ik heb in de List Editor in Cubase een Controller event aangemaakt ( CC98 ), maar ik weet niet wat ik in het Data 2 veld moet invoeren om de ARP te triggeren. Ik snap er nog niet veel van. Iedere hulp is welkom.

Laatst gewijzigd:
Kun je niet gewoon in cubase een midikanaal op opnemen zetten, en dan alleen effe op de triton le een keer op het knopje arp on drukken met de global channel van de tritpn op EXT2, en dan daarna gewoon effe kijken wat Cubase heeft opgenomen? moet je wel effe checken of je in cubase de sysx filter zo hebt ingesteld dat ie sysx doorlaat denk ik.
Wat ie dan op heeft genomen, moet je dan gewoon naar de triton sturen op het juiste moment.
Het is maar een idee. Ik heb het zelf nie geprobeerd ofzo verder, maar ja, wie weet... :doei:

Zo doe ik het (wel) altijd, werkt perfect!

Bij mijn Ks Rack kon ik de arp parameter ook niet vinden.

Gewoon realtime opnemen zoals je dat ook doet als je aan het tweaken bent.

Back