Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olafmol
""I am honored to be to be part of the biggest sports event in the world," Tiesto says. "The fact that the Games are returning to their birthplace and to the city where they were revived makes Athens 2004 very special. The opportunity to perform my music for billions of people around the globe will be the greatest highlight of my life." "
kijk dit trek ik nou niet! ten eerste vraag ik me af of ie genoeg plaatjes heeft gemaakt om een paar uur achter mekaar alleen z'n eigen releases te draaien, maar begin me niet over "performen" want een plaatje opzetten maakt van mijn moeder die heino in de CD speler doet en op play drukt ook een performer!
Origineel geplaatst door C738
olaf> kan je moeder ook beatmatchen?
-C-
Origineel geplaatst door Hover
Hoeveel earthlings lopen er nu rond? Een vier miljard en nog wat, toch.![]()

Origineel geplaatst door olafmol
"The opportunity to perform my music for billions of people around the globe will be the greatest highlight of my life."

Origineel geplaatst door Arv
Hoover, een biljoen in Nederland is niet gelijk aan een billion in het Engels!
Scheelt een factor 1000..![]()
1 million = dat zijn in het engels ook 6 nullen = 1.000.000
1 billion = BI staat voor twee maal zoveel nullen als in a million = 1.000.000.000.000
1 trillion = TRI staat voor drie maal ...
Toch ?

Hierbij kan worden opgemerkt dat in de Verenigde Staten de aanduiding Billion gebruikt wordt voor 1 miljard. Het Verenigd Koninkrijk en Australië zijn hier kort geleden op overgeschakeld. Deze omschakeling lijkt de laatste tijd door te werken in de (strikt genomen slordige) vertaling van Angelsaksische artikelen.
Origineel geplaatst door Arv
echter:
Hierbij kan worden opgemerkt dat in de Verenigde Staten de aanduiding Billion gebruikt wordt voor 1 miljard. Het Verenigd Koninkrijk en Australië zijn hier kort geleden op overgeschakeld. Deze omschakeling lijkt de laatste tijd door te werken in de (strikt genomen slordige) vertaling van Angelsaksische artikelen.
Nee echt, dat wist ik dus niet. Weer wat geleerd.
[/edit]Origineel geplaatst door C738
[edit]De forum engine ver***kt de link[/edit]
-C-
lympics bla bla bla...Origineel geplaatst door OnAcid
Ik moch het eigenlijk nog niet bekend maken. Maar ik weet wie de openingsmuziek voor de volgende spelen gaat verzorgen.
Nou vooruit dan maar....
Origineel geplaatst door Hanz
Mijn tip: last van lachebekkies? Vink tijdens het opstellen van je bericht bij "opties" onder je bericht het item "zet de smilies uit in dit bericht" aan...
ik heb me al vaak afgevraagd waar die functie voor was 

Als ik me niet vergis was al ruime tijd geleden bekend dat Vangelis geen medewerking zou verlenen. Gewoon...omdat de organisatie hem veel te laat had benaderd. Hij was zeker bereid om het te doen maar dan had men er tijdig bij moeten zijn. De bron van dit verhaal ben ik (ff) kwijt maar het was 'ergens' op het internet.