Openingsceremonie Olympische Spelen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door olafmol
""I am honored to be to be part of the biggest sports event in the world," Tiesto says. "The fact that the Games are returning to their birthplace and to the city where they were revived makes Athens 2004 very special. The opportunity to perform my music for billions of people around the globe will be the greatest highlight of my life." "

kijk dit trek ik nou niet! ten eerste vraag ik me af of ie genoeg plaatjes heeft gemaakt om een paar uur achter mekaar alleen z'n eigen releases te draaien, maar begin me niet over "performen" want een plaatje opzetten maakt van mijn moeder die heino in de CD speler doet en op play drukt ook een performer!

Tja, alles valt te vereenvoudigen. Het synthen is ook niet meer dan het draaien en drukken op wat knopjes. En dat kan mijn moeder ook.

Origineel geplaatst door C738
olaf> kan je moeder ook beatmatchen? ;)

-C-

nee... ;)

maargoed..ik vind een plaatje opzetten en een ander plaatje erin mixen in de verste verte niet in de buurt komen van muziek maken........het is muziek afspelen........maar dat is een hele andere discussie, OT dus

Origineel geplaatst door Hover
Hoeveel earthlings lopen er nu rond? Een vier miljard en nog wat, toch. :D

stel dat Thijs met "Billions of people" 3 miljard mensen bedoeld dan is dat dus 75% van ALLE mensen op de hele wereld die het gezien zouden hebben.. Neeeeeeh, dat lijkt me wat sterk. :D

Origineel geplaatst door olafmol
"The opportunity to perform my music for billions of people around the globe will be the greatest highlight of my life."

Hoeveel earthlings lopen er nu rond? Een vier miljard en nog wat, toch?

1 miljard = 10^9 = 1.000.000.000
1 biljoen = 10^12 = 1.000.000.000.000

Het ging toch over de Olympic Games en niet over de Galactic Games (of toch?)

----OEPS----

Ik was 'm net aan 't editten, sorry :D

Hoover, een biljoen in Nederland is niet gelijk aan een billion in het Engels!
Scheelt een factor 1000.. :D

Scoop

Scoop

Ik moch het eigenlijk nog niet bekend maken. Maar ik weet wie de openingsmuziek voor de volgende spelen gaat verzorgen.

Nou vooruit dan maar....

Attachments

• voetbalindiaan.jpg
    voetbalindiaan.jpg
    16,8 KB · Bekeken: 82
Origineel geplaatst door Arv
Hoover, een biljoen in Nederland is niet gelijk aan een billion in het Engels!
Scheelt een factor 1000.. :D

1 million = dat zijn in het engels ook 6 nullen = 1.000.000
1 billion = BI staat voor twee maal zoveel nullen als in a million = 1.000.000.000.000
1 trillion = TRI staat voor drie maal ...

Toch ?

1 million = dat zijn in het engels ook 6 nullen = 1.000.000
1 billion = BI staat voor twee maal zoveel nullen als in a million = 1.000.000.000.000
1 trillion = TRI staat voor drie maal ...

Toch ?

nee :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Getal

Miljoen = 106 = 1.000.000
Miljard = 109 = 1.000.000.000

Biljoen = 1012 = 1.000.000.000.000

echter:
Hierbij kan worden opgemerkt dat in de Verenigde Staten de aanduiding Billion gebruikt wordt voor 1 miljard. Het Verenigd Koninkrijk en Australië zijn hier kort geleden op overgeschakeld. Deze omschakeling lijkt de laatste tijd door te werken in de (strikt genomen slordige) vertaling van Angelsaksische artikelen.

Re: Scoop

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik moch het eigenlijk nog niet bekend maken. Maar ik weet wie de openingsmuziek voor de volgende spelen gaat verzorgen.

Nou vooruit dan maar....

Volgens mij mogen dat soort lui ginds gewijgerd hoor :D

Ideale soundtrack is bv:

Attachments

• chinafront.jpg
    chinafront.jpg
    8,2 KB · Bekeken: 92
Origineel geplaatst door Arv
echter:
Hierbij kan worden opgemerkt dat in de Verenigde Staten de aanduiding Billion gebruikt wordt voor 1 miljard. Het Verenigd Koninkrijk en Australië zijn hier kort geleden op overgeschakeld. Deze omschakeling lijkt de laatste tijd door te werken in de (strikt genomen slordige) vertaling van Angelsaksische artikelen.

Ik had er natuurlijk bij moeten vertellen dat ik nog niet was omgeschakeld 8o) Nee echt, dat wist ik dus niet. Weer wat geleerd.

Zo, einde van het wiskunde college en terug naar het topic.

Sjonge wat een gereken mag ik ook meedoen?

Wat ik me afvraag, doet tiesto ook mee voor nederland met het onderdeel discuswerpen?
:D

Kan iemand zich nog dat nummer herinneren wat voor de spelen in seoul was gemaakt?
Meer info

Helaas kun je het nummer niet meer 'downloanden' zoals op de site staat.

[edit]De forum engine ver***kt de link :( [/edit]
-C-

Origineel geplaatst door OnAcid

Nou vooruit dan maar....

Ja maar di is ook commercieel... heeft één (of meerdere) sponsors.

Origineel geplaatst door Hanz
Mijn tip: last van lachebekkies? Vink tijdens het opstellen van je bericht bij "opties" onder je bericht het item "zet de smilies uit in dit bericht" aan...

Hey thanks :D ik heb me al vaak afgevraagd waar die functie voor was ;)

:halleluja

-C-

Als ik me niet vergis was al ruime tijd geleden bekend dat Vangelis geen medewerking zou verlenen. Gewoon...omdat de organisatie hem veel te laat had benaderd. Hij was zeker bereid om het te doen maar dan had men er tijdig bij moeten zijn. De bron van dit verhaal ben ik (ff) kwijt maar het was 'ergens' op het internet.

Vangelis was op het moment dat de organisatie hem benaderde bezig met een filmsoundtrack (eeh stond ergens in dit forum... even lookie lookie... zie deze link.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back