Twiki
Stamgast
Quantum fireball 1 gig, Quantum fireball 800 MB een 600 MB seagate en een nog een wat grotere maar daar kan ik het merk niet meer van herinneren. Net ff twee maxtors geprobeerd, maar daar heeft ie geen zin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat geberut er dan in jouw geval, wanneer je een maxtor erin propt? wat geeft je display aan? of start je sampler wel gewoon door,.. en doet ie net alsof er geen harddisk inzit?Origineel geplaatst door Twiki
Quantum fireball 1 gig, Quantum fireball 800 MB een 600 MB seagate en een nog een wat grotere maar daar kan ik het merk niet meer van herinneren. Net ff twee maxtors geprobeerd, maar daar heeft ie geen zin
Hij blijft zoeken, de leds blijven "rondje rennen", heel soms komt ie er uit als ik dan bij IDE devices ga kijken staat er bij name een hoop onzin.Origineel geplaatst door Don Borito
wat geberut er dan in jouw geval, wanneer je een maxtor erin propt? wat geeft je display aan? of start je sampler wel gewoon door,.. en doet ie net alsof er geen harddisk inzit?
Origineel geplaatst door Twiki
Hij blijft zoeken, de leds blijven "rondje rennen", heel soms komt ie er uit als ik dan bij IDE devices ga kijken staat er bij name een hoop onzin.
Origineel geplaatst door Don Borito
hmm dat doet ie dus ook bij mijn seagate... DAMN... TOCH de foute harddisk gekocht misschien... :confused:
Origineel geplaatst door mikemix
Probeer anders bij Yamaha te achterhalen wat het lijstje is met de goede schijven...