[track]

Leuke sound, maar op een bepaald moment toch wat eentonig. De drums klinken goed, maar weinig gevarieerd. Ik heb het idee dat ik het hele nummer naar één loop aan het luisteren ben. Ook zou je misschien nog wat variatie in de synths kunnen brengen.

Origineel geplaatst door Hazes
Leuke sound, maar op een bepaald moment toch wat eentonig. De drums klinken goed, maar weinig gevarieerd. Ik heb het idee dat ik het hele nummer naar één loop aan het luisteren ben. Ook zou je misschien nog wat variatie in de synths kunnen brengen.

Ben al bezig met verbeterde versie met wat meer variatie en arabische vocals enzo

edit: Ik ben er maar een middagje mee bezig geweest, dus het is meer een basis dan een complete track waar ik al weken mee bezig ben ofzo. Echter ben ik wel benieuwd hoe goed de kwaliteit is, of het een beetje dynamisch, goed afgemixt en ruimtelijk klinkt.

Mijn eerste track die ik vrijwel helemaal met CUBASE SX heb gemaakt.

Laatst gewijzigd:
dus het is meer een basis dan een complete track

Dat is ook precies hoe het klinkt, niks meer en niks minder.
Als basis lekker relaxed en met een vokaal op de achtergrond zou de track ook thuis goed te beluisteren zijn.
Vind het geheel een beetje zacht klinken en de beats staan naar mijn gevoel iets te hard t.o.v. de andere geluiden.
Wel leuk om weer eens iets anders aan te treffen op het forum:mega:

Origineel geplaatst door trancer
Dat is ook precies hoe het klinkt, niks meer en niks minder.
Als basis lekker relaxed en met een vokaal op de achtergrond zou de track ook thuis goed te beluisteren zijn.
Vind het geheel een beetje zacht klinken en de beats staan naar mijn gevoel iets te hard t.o.v. de andere geluiden.
Wel leuk om weer eens iets anders aan te treffen op het forum:mega:

Ja, dat laatste hoor ik vaker. ik heb echt andere speakers nodig. Dit hoor ik te vaak. Melodie staat altijd iets te zacht bij mij, vervelend. :stupid

bedankt voor t lusiteren iig.

Begin klinkt er lekker. De beat vind ik persoonlijk wat te mono en te hard.
En de leads die verderop komen mogen van mij juist harder.
maar klinkt zeker lekker.

Origineel geplaatst door Exzit
Begin klinkt er lekker. De beat vind ik persoonlijk wat te mono en te hard.
En de leads die verderop komen mogen van mij juist harder.
maar klinkt zeker lekker.

Te MONO? Kan ik dat oplossen door een stereo expander op te zetten? Of bedoel je dit anders? Jullie altijd met je te mono, volgens mij ondersteunen mijn boxen niet eens stereo. :D

Origineel geplaatst door AOR
Te MONO? Kan ik dat oplossen door een stereo expander op te zetten? Of bedoel je dit anders? Jullie altijd met je te mono, volgens mij ondersteunen mijn boxen niet eens stereo. :D

Ik bedoel puur de drums die zou ik wel iets breder in het stereobeeld willen horen.
Maar dat wordt denk ik moeilijk ik neemaan dat het een sampel is?

Ik vind je beat en geluiden lekker klinken, .. Ben benieuwd naar je nieuwe versie.
Je melodie mag ietsje harder als het aan mij ligt.

Relax nummertje..

Origineel geplaatst door Exzit
Ik bedoel puur de drums die zou ik wel iets breder in het stereobeeld willen horen.
Maar dat wordt denk ik moeilijk ik neemaan dat het een sampel is?

Niet eens :D ik upload over 2 minuten de vernieuwde versie, kan je eens kijken of het nu minder mono klinkt?

Heb de vernieuwde versie geupload onder dezelfde link

zie boven ! :)

Allen bedankt voor het luisteren? Hebben jullie echt niet meer commentaar? Ik hoor elders dat er nu weer een snare te hard staat?

Ik zit nu op werk naar je nummer te luisteren op een zeer crappy laptopje. Wat mij opvalt is dat de hats en snares nog een beetje hard staan. Maar deze speakertjes die geven alles een beetje klote weer.

Wel een zeer gaaf. Licht ook wel een beetje in mijn persoonlijke smaak straatje.

Waar kan ik je album vinden?? :D

:peukie:

Origineel geplaatst door AOR
Niet eens :D ik upload over 2 minuten de vernieuwde versie, kan je eens kijken of het nu minder mono klinkt?

Yes het is er stuk op vooruuit gegaan klink nu wat openener.
De drum staat op de grens van te hard maar kan wel.

Origineel geplaatst door Wous
Ik zit nu op werk naar je nummer te luisteren op een zeer crappy laptopje. Wat mij opvalt is dat de hats en snares nog een beetje hard staan. Maar deze speakertjes die geven alles een beetje klote weer.

Wel een zeer gaaf. Licht ook wel een beetje in mijn persoonlijke smaak straatje.

Waar kan ik je album vinden?? :D

:peukie:

De hats wist ik wel, maar vond ik wel fijn dat ze iets te hard stonden, anders verloren ze hun functie een beetje in het geheel, scheelt denk ik een db of 2 max. Maar, die snares zal ik eens checken. Ook al luister je op een laptop, te hard is te hard. :)

bedankt

Back