7 new tunes

Bobby

.com
hooi guys!!

kheb zopas m'n site online gezet, en 7 nummers in verschillende stijlen.
Please luister en geef je (constructieve) mening. Liefst op de site zelf, of anders hier. :)

De link? Klik even op m'n handtekening...

Cheers!! - Bobby -

Ik zou proberen wat effecten te gebruiken en compressie en dat soort dingen, het klinkt allemaal erg droogjes..:)

I like it - vind ik wel een lekker nummertje. echt zo'n club nummer. idd een beetje droog.
Het is wat anders dan iedereen tegenwoordig maakt. Niet te moeilijk, niet te veel gewoon gaan.

Je nummers zijn allemaal wel een beetje kort als het aan mij ligt.

Klinkt wel grappig verder, het is alleen niet echt mijn muziek.

Origineel geplaatst door demian
Ik zou proberen wat effecten te gebruiken en compressie en dat soort dingen, het klinkt allemaal erg droogjes..:)
Meestal besteed ik niet teveel tijd aan compressie endergeljike, gewoon omdat ik - terwijl ik aan een nummer werk - het volgende al in de queue heb staan. Soms maak ik elke dag een heel nummer, demo's dus, van 3 minuten ongeveer. :)

Bedankt voor je comment! Online comment is ook highly appreciated :koffie:

Ik vind trouwens de melodieen enzo wel leuk.. dus het is zeker niet slecht..!
Qua compo zit het allemaal redelijk degelijk in elkaar, alleen een beetje droog dus, wat ik al zei.
Vooral doorgaan!

Je hebt wel gelijk met dat 'droge' ja. Hier zijnj tal van verklaringen voor :)
- sommige nummers zijn destijds via de phones-out opgenomen
- sommige nummers zijn opgevist van cassette (tape)
- sommige nummers zijn volledige cleane MIDI-opnames, dus geen enkel audio spoor/effect
- sommige nummers zijn volledig met de RM1X gemaakt

M'n nieuwe producties klinken heel wat beter, maar die zullen pas binne n paar weken op de site staan.

Bedankt voor je commentaar! :kroon:

- cheers , Bobby -

Back