[Trance] new tunage

Heerlijk relaxte track, vooral die melodie na die korte break ... hij mag wel een klein minuutje langer misschien.
En mooie geluidjes heb je uit je P8 getoverd

Zoals het hier op tv-kempen gesteld wordt:
"Wat je zelf doet, doe je meestal beter" :)

Dat doe ik dan ook maar hehe, site zelf gemaakt ja.
De gebruikte geluiden zijn presets die een beetje bijgetuned zijn, maar niet al te veel moet ik toegeven.

Wat ik jammer vind is dat de geluiden niet echt in balans zitten. De strings staan wat te hard en spelen op een pentatonische schaal (ja toch :confused: :P ) die 5 halftonen hoger ligt als de rest van de track.

M'n grootste "probleem" heb ik al eigenlijk met de intro - da's gewoon infaden. Als je dit in de club wilt horen zou ik gewoon even lekker de bas laten dreunen zodat de DJ een idee heeft waar 'ie aan toe is (rekenen in stukken van 16 / 8 / 4.

Wat ik eigenlijk ook een beetje mis is een lekker klein (agressief) arpeggiootje - nu heb je een leadsaw en een basgeluid, en die lijken al best veel op elkaar (hint: zet de unisono op de bas eens uit en ga oscillators stapelen); en de strings brengen niet veel variatie erin.

Qua percussie is er ook nog wat te doen; probeer eens de crash cymbal en de reversed crash naadloos aan elkaar te lijmen en een stab of hit als inleiding van de nieuwe maat te gebruiken.

wel een beetje erg rechtoerechtaan, dat fluitje zou ik echt vervangen!

komop mensen! beetje diepzinnigere muziek onder de noemer trance mag wel!

Back