• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vermona synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ALBINO SCORPION

sixfilth
van de week van een forumlid opgehaald, maar binnen een paar uur al gevonden dat het niet mijn ding is....

daarom het liefst te ruil aangeboden: vermona synthesizer.

hij is niet mooi maar speelt lekker, een toets staat omhoog en het houtwerk is ietsje beschadigd.

ruilen het liefst tegen iets in rackvorm, daarna toetsen of effects of desnoods euro's bied maar iets...

---------------------------------------------------------

ook te koop/ ruil: yamaha ds55

leuk als midikeybordje of als zinloze presetbak(???)ofzo bied maar iets........

kleine schop met goede bedoelingen....

er is al wat geboden maar helaas niet naar mijn smaak, dat ik iets "vintage" aanbiedt hoeft niet te betekenen dat ik modern spul niet zou willen.....en wees niet bang als je wat eruit wil gooien.... ik zou het zomaar kunnen gebruiken...dus nogmaals:

vermona synthesizer te ruil aangeboden

(foto van de vermona site, niet de mijne)

Attachments

• synthi5.jpg
    synthi5.jpg
    12,7 KB · Bekeken: 62
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back