Synth metamorfose kits

Ik plak altijd Roland TB-909 stickers op mijn overbodige Yamaha PSR-keyboardjes, of TR-303. Inderdaad verhoogt dat de prijs natuurlijk wel iets. Maar je moet er wel wat voor over hebben, een bijna-correcte letter/cijfer combinatie!

Aangezien Roland dit zelf ook doet, zien ik en mijn advocaat de rechtzaken met vol vertrouwen tegemoet! :D

Origineel geplaatst door lil'markie
Yeah, right... Heb jij je stickers al besteld?? ;)

Ik gebruik software, en stickers op je beeldscherm werkt niet.

Nouja.... Weet ik niet hoor... Je kunt natuurlijk ook een aantal monitors en computers kopen. Vervolgens op elke monitor een sticker plakken en dan op elke computer een andere softsynth starten en het window zo plaatsen dat je sticker op het beeldscherm precies mooi uitkomt met de grafische inhoud ervan. Dan maak je bijvoorbeeld van je Superwave P8 een echte ARP superwave P8... En ga zo maar door... Vet Man!!! :D

Haha.... Ik besef het eigenlijk nu pas echt.... Eigenlijk zijn softsynths net zoiets als die stickers.... Bij die stickers is het zo van lijkt als... Bij softsynths is het zoiets van klinkt als... :D Ik ben blij dat ik alleen maar met hardware werk.... :)

Back