graag feedback op trackje

jerzz

jerzzno
girlstown.jpg

Hier een trackje waar ik graag opbouwende kritieken op zou willen hebben. Heb het gemaakt met reason 2.5... Sommige volumes staan niet goed afgesteld heb ik inmiddels al geconcludeerd, luister daar voorlopig maar veen overheen ;)

Heb een supercatsample gebruikt, de rest is zelf getweaked...

Zou graag wat constructieve reviews willen ontvangen aangezien ik nog niet helemaal content ben. Wil em zeker verder uitwerken, 4 uurtjes is lang niet afdoende imo...

http://www.acidplanet.com/artist.asp?pid=414578&T=1957

jerzz

uhh push play om niet te hoeven registeren ;)

hmmm een beetje eentonig sorry het is ook niet mijn smaak muziek en die vocal kan wel een compressor gebruiken denk ik, komt er een beetje hard boven uit . verder wel netjes afgemixed:W verder over opbouw weet ik te wijnig van deze muziek soort om te oordelen, dus darom zal ik het ook wel een tonig vinden ;)

is idd een beetje ééntonig, maar je geeft zelf aan dat je er nog maar 4 uur mee bezig bent geweest. Dan heb je al best weer een hoop gedaan, lijkt mij!

De beat klinkt opzich wel lekker, met wat freaky effecten met een mega reverb overheen: doet altijd goed bij mij! :D Ikke ben reverb-geil!
Ik weet alleen niet waar je heen wilt met deze track. Ik zou er nog veel meer ingooien! vanaf 3.30 min vind ik 't nix meer. Je gooit er echt iets vaag doorheen, wat ik echt niet vind klinken. Maar dat is slechts persoonlijk!

Succes verder

Je opbouw vind ik goed. in het begin hoor je die "percussie" op een laag volume niveau, maar dat vind ik wel ok klinken.

Ik vind hem niet eentonig. Het ligt eraan hoe je er naar luisterd. het hoeft toch niet allemaal zo super gevarieerd.
perfecte plaat voor in een mix.

Lekkere dancetrack:okdan:

het is niet echt een constructieve review, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

Greetz.

Beetje errug veel reverb, hou ik persoonlijk nie zo van. Die 'accordeon' sound na een minuut of 3 en een half is niet erg interresant. Eentonigheid daar kan ik wel mee leven, vind ik wel meevallen.
0:45 ik vind die percussie wel vet, maar die synth die je erbij gooit zo rond de minuut mag nog wel wat worden bewerkt.
Duistere lage strings/vocal wat is ut, klinkt cool. Die vocal ding met delay(ongeveer op 3 minuten), komt opeens ruw van links, daarna kan ie wel als ie gaat pannen, maar hoe je um erin gooit zou ik anders doen daar. Die 'accordeon' sound na een minuut of 3 en een half is niet erg interresant.
En hij heeft nog geen fatsoenlijk einde.
Ben benieuwd wat het wordt.

Allereerst bedankt voor het luisteren!
Qua eentonigheid vind ik het persoonlijk wel meevallen, het is gewoon een dansplaat dus zoek er verder niks achter...

Heb net de vernieuwde versie online gezet... De vocal staat iets zachter nu, heb iets meer effecten toegevoegd. De "accordeonpadachtigiets" vond ik zelf ubergeil klinken dus heb die er lekker in laten zitten... Tis een beetje vrolijke techno geworden wat ik nog nooit heb gemaakt... Bij mij moest het altijd duister, dus heb weer een nieuwe weg gevonden :D

Ben benieuwd naar de hernieuwde reacties...

jerzy

hier is trouwens ander werk van mij te beluisteren...

Laatst gewijzigd:
Beat is lekker rmaar voor de rest wel lange herhalingen beetje eentonig.
Op een of andere manier staat de drums ook los van de rest.

Back