Heb ik nou geluk gehad???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GuidoR

Turning knobs, heating pads
Dit is echt wel wazig:

Kom ik bij MusicHouse in Utrecht voor twee insertie kabels, zie ik in een keer een paar midiklavieren staan. Ik even mijn vingers op deze toetsen gesmeten. Deze klavieren zijn lang niet slecht dacht ik bij mezelf dus heb ik er eentje meegenomen (studiologic sl61). Kostte me iets van 259 euro.

Ik heb vandaag even op de website van studiologic gekeken (www.studiologic.net) en even het klavier opgezocht wat ik gekocht heb. Zie ik ineens tot mijn verbazing een prijs erbij staan, wat denk je? 399 Dollar :confused:

Ben ik nou gewoon ontzettend gematst bij MusicHouse? *D

Origineel geplaatst door DJ41
Ik zou je pinbon even nakijken als ik jou was... ;)

Pin bon klopt, ik heb er echt 259 euro voor betaald, echt wel vaag....

Het zou idd misschien ermee te maken hebben dat ze misschien niet nieuw meer zijn, maar ald je op de site kijkt is er geen nieuwer model...? Allemaal nog de sl serie...

Misschien waren ze een keertje goedkoop en hadden ze een aanbieding zoals elke muziekzaak ooit heeft.... Dat zou toch ook gewoon kunnen...

MH heeft geregeld een maand met doepfer kortingen bijvoorbeeld.. Maar goed... Je leest hier ook alleen maar het negatieve.....

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
MH heeft geregeld een maand met doepfer kortingen bijvoorbeeld.. Maar goed... Je leest hier ook alleen maar het negatieve.....

Precies!!!! :okdan:

Zelf heb ik geen nare ervaringen met MusicHouse, op de beetje vreemde service na dan...

Maar het blijft raar, was ook geen aanbieding, mischien moesten ze van die dingen af. Verkopen die dingen gewoon slecht ofzo?

hhhmz, tijd voor :koffie:

Of wat dacht je van een bruto adviesprijs (op de website)? Die ligt vaak ook stukken hoger...

Origineel geplaatst door bambamstudio
inderdaad, en de website prijs is niet de prijs van de inporteur.

maar ik heb de inkoopprijs ff bekeken (wij zijn ook Fatar dealer), en je bent hem echt goedkoop, en ik denk een foutje aan hun kant....

*D jah misschien wel jah!

Ik weet dat de prijs op de website altijd hoger is maar 399,95 dollar en 259 euro is nogal een verschil!

hehe Lucky me :biertje:

Dat kosten zo nou eenmaal bij Music House
En nog nieuw ook

Martijn
Music House NL

Ik zie hier dus geen probleem. Is toch mooi meegenomen!? Waarom twijfelen of je nou geluk hebt gehad?

Geluk is ´goed´!!!!!! :biertje:

Eric

Origineel geplaatst door DJ41
wees nou maar gewoon blij! (tenzij je nog tot de ontdekking komt dat er een productiefout inzit ofzo)

ik wil je niet bang maken of zo maar mijn studiologic sl880 (jawel 88 toetsen) mag nu terug naar de fabriek. omdat de processor eruit ligt.

en dat is jammer omdat het een zwaarlekker spelend keyboard is. beter als die oberheim dingen vindt ik. alleen dat kurzweil midi board speelt misschien nog wat lekkerder..

ik heb hem pas drie maanden.

ps waarom kunnen we eigenlijk onze berichten niet meer editten?

Niet om MH in een negatief daglicht te zetten hoor....
Studiologic SL-61 61 Tasten, 3 Zonen, Synthesizer-Tastatur retail-price: 294,00 € retail-price: 294,00 €
Bij Musicstore Köln.

Studiologic SL-61 61 Tasten, 3 Zonen, Synthesizer-Tastatur Retail-price: 294,00 € Our price: 199,00 €
Sorry, kon ook niet bewerken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back