[ebay] Sennheiser VSM-201 Vocoder

dBm

Ingeburgerd
Deze zie je toch echt erg weinig....... :{

Voor wie nog wat vakantiegeld over heeft 8)

>> VSM201

..................................................................................

hhhhhhhh

einde zucht.......

German engineering… ear candy. Hate to be so Tarzan about it, but there really are no words. This is probably going to be an aficionados-only auction, so I’ll save your eyes from my elaborate blabber, trying to describe what is beyond words

Heerlijk! :dubbel:

Origineel geplaatst door Boost303
Dat zeggen ze volgens mij van elke vocoder
Dat ie de liebrand vocoder is?

Dat is toch de Bell labs die DE vocoder is?

Deze mag d'r ook zijn btw.

En die Liebrand gebruikt is weer eigendom van Ad Kraamer (producer Guus Meeuwis, Andre van Duin etc). Ik zal eens bij hem langs gaan om te kijken of die nog meer museum stukken heeft staan .

Origineel geplaatst door Beno Maldeno
En die Liebrand gebruikt is weer eigendom van Ad Kraamer (producer Guus Meeuwis, Andre van Duin etc). Ik zal eens bij hem langs gaan om te kijken of die nog meer museum stukken heeft staan .

Ooh ja? Ik dacht altijd dat die van Beno Maldeno Liebrando zelf was.

Origineel geplaatst door Beno Maldeno

Vandaar dat Andre zo lekker klinkt en Guus ook
Is die vocoder he :D

Origineel geplaatst door mono-poly
Vandaar dat Andre zo lekker klinkt en Guus ook
Is die vocoder he :D

ik vondt altyd al ,...dat nr met die electrishe deken ,...erg ok
waarom weet k nu dus

thnx

@hanz je had een mam toch toen ...
maar is zo,n mam vocoder nou beetje vergelijkbaar met deze vocoder
[tuurlijk niet maar wat wel ]
noem eens wat plus pnten op van de mam die in de buurt van zo,n senheiser komen,...
- kan ik dan [komteraan] straks ook 0.5 bit geboken gebit sounds maken ,...?

cylon soun zou eg ok zijn kheb geen idee of de vocoder van mam iets is sommige draadjes hier gaan alleen maar over dat ie t nioet goed doet & kapot is ensoo eg!

positief inzien
want ik heb veel software vocoders geprobeert [zonder stem ofso drum/carier]
niet eg dynamixs/jackel&hide voicing [ een fx vergeten misschien]

er zij hier maar weinig die een zinnig woord over de senheiser kunnen zeggen ,...tov budget vocoders
ala ms 2000[schijnt ok te zijn maar eeen ms [2000] kopen daarvoor???]
en de mam ook ok ,..kzie wel ...wat k me kan herrineren had arjabn van urbandancesquad een sennheiser in zo,n koffer en j paap maar welke de synton???

vraag me af wat maakt nou een vocoder byzonder qa smaak/geluid
de banden electronica ...wat je dr instopt ...

reactie hoork graag
aangezien dr een mam vf 11 aankomt een 11 bands ,..moet lukken

[zou je zeggen ]

:engel:

De Mam en andere goedkope software/hardware vocoders zijn niet te vergelijken met een Sennheiser VSM-201, EMS 2000/3000/5000 of een Syntovox SPX-216. Ik heb veel verschillende vocoders, waaronder de VSM-201 en de EMS 2000, gehad en kunnen vergelijken. De Mam vind ik niets bijzonders en hij is traag waardoor het begin van de klanken wegvalt. Software vocoders vallen zowieso bij mij af. De VSM-201 heeft een heel eigen sound en klinkt geweldig. Ik gebruik nu een SPX-216 die veel mogelijkheden heeft en die erg goed klinkt.

Hmm 216 is dat de 21 bands?,geweldig,jochem paap heeft die ook.

BTW,kan iemand mij meer vertellen over die bel labs,nooit van gehoort,een pic mischien...?

Sennheiser VSM 201 Vocoder

Sennheiser VSM 201 Vocoder

Luister naar Nobody Beats the Drum door de VSM op

Lekkeurrrrr
Arjen

Back