Hardcore Track

The Unholy

Hard lid
Hallo,

Hier nog een trackje dat jullie mogen afkraken. Het is voorlopig de laatste track van mij, heb het de laatste tijd een beetje te druk met andere dingen en eerlijkgezegd is de inspiratie ook een beetje op.. Deze track is dan ook meer een collage van wat oudere nummers van mij.

Ben er zelf niet kapot van dus stamp m gerust de grond in..

Change

ok ff luisteren dan ;)

coole sounds, hoor duidelijk de nord rack

lead is ook lekker, kick ook wel, alleen al tig x gehoord.

vocal vind ik nix.

technisch zit t gewoon goed in elkaar, mix is ook premie.

lekkere track dus, zonde vd vocal :p

Laatst gewijzigd:
ik vind die track goed en die sample nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter maar dat is mijn mening , vind hem echt goed , versta niet echt wat die zegt , maar de manier wel gaaf

sorry man, maar vind 'm nogal duf, melodietje pakt me compleet niet...maar zal vast wel de reden zijn waarom je er zelf ook niet over kon gillen ;)

Bouncemaster> Die kick komt uit de Nord 3, de rest uit de Virus en de 909. Nordrack heb ik niet gebruikt... :)
De sample komt uit een hele oude Lenny Dee plaat en ik vindt m zelf wel grappig eigenlijk..

Bp123> Dankje. Op een gegeven moment is de sample zo vervormd dat niemand m kan verstaan. Zat een beetje te kloten met wat software effecten en oppeens kwam dit eruit. Ik kon mn lach niet inhouden en heb het ook maar in de track gebruikt..

Nightstorm> Klopt.. Dit is ook het tegenovergestelde van wat ik normaal gesproken maak.

Origineel geplaatst door The Unholy

Nightstorm> Klopt.. Dit is ook het tegenovergestelde van wat ik normaal gesproken maak.
koel, dan ben ik benieuwd wat je verder maakt want dit is zeg maar het tegenovergestelde van wat ik leuk vind, dus via een of andere logica zal ik je andere tracks wel supervet vinden ;)

Origineel geplaatst door Nightstorm
koel, dan ben ik benieuwd wat je verder maakt want dit is zeg maar het tegenovergestelde van wat ik leuk vind, dus via een of andere logica zal ik je andere tracks wel supervet vinden ;)

Hehe.. Zal kijken wat ik voor je kan doen.

lekkere track hoor gast~!

Niet een track om de grond in te trappen kan eigenlijk alleen maar beter dan slechter.

Vindt t tempo net niet mag van mij 5 bpm sneller denk dat de melodie dan ook beter uit zijn voeten komt.

Overigens vind ik de melodielijn als hij als eerste 1:55 naar voren komt zonder de tom te computer klinken, met de tom is hij vetter, k weet niet hoe dat kan maar zo klinkt het hier op mijn monitoren.

Zou vandaag niet misstaan op misteryland zo'n track!:okdan:

ik noem alleen de min punten...

stem staat veel te hard... en loopt soms niet helemaal lekker..
melo zou ik zowieso wat hoger pitchen/transpose
vind het soms een beetje een rommeltje.. (vooral de mainsynth vind ik erg druk overkomen)
kick vind ik erg synth achtig overkomen.. die dingen haal ik ook zo uit mn virus... vind ik niet appart maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn natuurlijk...

voor de rest zeker niet slecht..! vind vooral de snare lekker*D

leuke track.. keep it up

Oke, bedankt!

Alleen Paul, de vocals heb ik veel mee zitten kloten en als ik ze zachter zet dan dit, zijn ze op sommige plekken weer onverstaanbaar..

Die kick vindt ik zelf ook niet bijzonder, maar het was toevallig het eerste wat ik maakte toen ik mijn Nordlead 3 had gekocht en ik moest er toch ff wat mee maken, dat is het eerste gedeelte van dit nummer geworden..

Verder heb ik nauwelijks iets aan afmixen gedaan en er zitten idd nog wat foutjes in het arrangement, daarom klinkt het een beetje rommelig..

lekker nummertje man 8)

ik zou idd de vocals dr uit gooien want ik vind ze persoonlijk niet echt lekker klinken dat je echt niet goed verstaat wat ie zegt. de kick is wel erg lekker hij kan misschien alleen wat harder in de mix naar voren komen. je synth vind ik wat minder hij komt vrij laag en dof over misschien klinkt ie al een stuk beter als je m ff een octaafje hoger zet. en wat al eerder gezegt is hij is een beetje langzaam, maar dat is een kwestie van smaak.

ik zou zeggen probeer dr nog t een en ander aan te veranderen want dan kan t zeker nog een leuke track worden :D

Dank je.

Ik ga hier denk ik alleen geen moeite meer insteken.. Zoals ik al zei, ik ben het muziekmaken op dit moment een beetje zat en ben nu bezig een paar oudere tracks - waar ik wel tevreden over ben - eens goed af te maken/mixen. Zal ze dan hier ook wel plaatsen, kijken wat jullie ervan vinden..

Back