late bloomer

peterdh

Collabs
Dat is een tijd geleden dat ik een hele track postte. Maar ik heb de laatste tijd weer meer inspiratie. Oldskool House.

Mocht iemand hem willen remixen, ik maak altijd loops en midi-screenshots van de afzonderlijke tracks.

Bedankt Peter! Audioloops zijn aardig droog. Ik stuur je een PB met een downloadlink. Als de stems niet droog genoeg zijn, dan moet je het maar zeggen, dan krijg je ze droger:)

Deze vind ik lekkerder in het gehoor liggen dan die andere waar ik net op gereageerd heb. :okdan:

Na een roerige week, vanavond weer wat verder gegaan.
Ik zou nog wat details toe willen voegen en drumvariatie hier en daar, maar binnenkort komt de vakantie en anders duurt het wel heul lang.
Tempo iets naar beneden geschroefd.
De nieuwe Arturia Ocean rev gebruikt als reverb op zo ongeveer alles.
Alleen de bas is nieuw toegevoegd (stock Live preset : Indigo Stab Pad) en verder heb ik wat drum loops toegevoegd.
De monks zijn met EFX motions van Arturia (ook een nieuw speeltje voor mij) met een soort trance gate bewerkt.
Net nog even jouw origineel geluisterd en het is natuurlijk compleet anders geworden, maar de stab is herkenbaar :).

Leuk om te doen zo!

Bekijk bijlage 3874890

Na een roerige week, vanavond weer wat verder gegaan.
Ik zou nog wat details toe willen voegen en drumvariatie hier en daar, maar binnenkort komt de vakantie en anders duurt het wel heul lang.
Tempo iets naar beneden geschroefd.
De nieuwe Arturia Ocean rev gebruikt als reverb op zo ongeveer alles.
Alleen de bas is nieuw toegevoegd (stock Live preset : Indigo Stab Pad) en verder heb ik wat drum loops toegevoegd.
De monks zijn met EFX motions van Arturia (ook een nieuw speeltje voor mij) met een soort trance gate bewerkt.
Net nog even jouw origineel geluisterd en het is natuurlijk compleet anders geworden, maar de stab is herkenbaar :).

Leuk om te doen zo!
Leuk!! Voelt echt als een samenwerking. Bedankt! Zoals je weet ben ik fan van je muziek, leuk dat je een remix hebt gemaakt.

Lekkere track @peterdh! Die vocal-drone is vet.

En supercoole remix @Montfrooij, toch wel in de geest van 't origineel hoor, toffe insteek.

Deze schoot door m'n hoofd, ook leuk om weer es te horen..
Bedankt stoter!

Goede track, die 'Sunstroke' 8) :dj:

Back