Een nummertje..

Illusione

Nieuwkomer
Gegroet,

Uit nieuwsgierigheid naar reacties heb ik besloten een nummertje van m'n CDtje op m'n website te plaatsen (copyrighted, uiteraard, I'm a paranoid sorta guy :) )
Gemaakt met een Korg Triton LE (marry me baby!)
Geen meesterwerk, dat niet, maar ik vind het zelf wel leuk.. beetje jazzy, beetje bluesy.
Anyway, te beluisteren via http://www.paulvangeldrop.nl/MP3/brotheralert.mp3

Reacties, graag.

:D

Mijn advies:
Dit is een gaaf nummer. Deephouse beat eronder en je hebt Nu-Jazz. Dat gitaartje in het begin is gaaf.

Mocht je het origineel willen houden. Zou ik de hi-hats wijzigen in een mooie Ride die zou nu en dan eventjes op de "kop" van de bekken slaat. Een iets vettere sax solo met pitch mag er ook wel in.

Voor de rest best aardig

Leuk! Dat gitaartje is briljant!

Enige minpuntje: er zit niet echt structuur in het stuk (m.u.v. de intro), ik heb teveel het gevoel dat het één brei is (wel mooie brei).

Keep up the good work, en dit soort tracks zie ik graag vaker hier (ben niet zo'n trance-man :erm:)

Re: Een nummertje..

Origineel geplaatst door Illusione
(copyrighted, uiteraard, I'm a paranoid sorta guy :) )

:confused: Mogen we 'm dan wel downlooden..?

Sja, vind 't een beetje "Stef Meeder on keyboard - the Jazz-sessions"-song. Aardig, maar een beetje saaie, typisch keyboard soundje.
Niet echt mijn ding.. sorri

Wow echt zalig nummer. ik heb hier dan ook liggen genieten van jouw muziekstuk. Ik vond het begin juist prachtig, vooral wanneer het baslijntje erbij komt.
Op 42:00 word het ietsje drukker, vooral wanneer dat solotje begint. Het is een mooie solo maar iets te vroeg in het nummer (maar das natuurlijk mijn mening, ik hou van minutenlange intro's)
Ik was een beetje verrast door het vroege einde, ik hoopte dat het begingeluid weer ging terug komen, met weer die lekkre baslijn. Schoon stuk muziek toch:dj:

Zoidsity: Ik vroeg om reacties, dus alle reacties zijn uiteraard welkom. ;) Kritiek is altijd goed, kan alleen maar helpen om bij volgende opnames zaken te verbeteren. Dus, bedankt voor je reactie. :)

Kris: Minutenlange intros moet je van houden, denk ik zo, en het is niet echt mijn dingetje. :) Misschien dat ik het nummer op een volgende CD nog eens overdoe, met wat meer structuur (goeie tip, Knakker), en aangepaste sax/drums (dank u, Wous).

Maar eerst hopen dat ik een paar van die CDs kan verkopen, anders blijft het portemonneetje te leeg voor nieuwe opname sessies. :)

En aangezien ik nog bezig ben met 3 soloprojecten op het moment..

Back