[track] Traxopia brouwsel - commentaar please!

Traxopia

treksopia
Beste SFers,

Bij deze een track waar ik een tijdje mee bezig ben geweest. kwam er een tijdje niet verder mee maar heb m toch maar afgemaakt.

toch nog t idee dat er iets mist of niet klopt ofzo :confused:
gaarne jullie commentaar op deze track, dan kan ik er misschien nog n echte knaller van maken :D

alvast bedankt

ps: als jullie nog n titel weten hou ik me aanbevolen :z

linkje naar de track

:biertje:

Die drums zou ik aanpassen. Ik mis ook een beetje die Kopstoot beat alla Prodigy die een nummer als dit echt power kunnen geven

Dat intro geluidje is wel heel gaaf. Komt me bekend voor, lijkt een beetje op een oude techno plaat (op het label van de plaat staat een lachend huisje).

Die rouwe lead, vind ik persoonlijk niet zo. Ik zou de melodie lijn ook aanpassen

Ik denk dat je nog even moet knutselen

Succes :D

tnx voor je comment.
Zal vanavond nog s kijken wat er nog aan te verhapstukken is.

verder niemand opmerkingen?

Dat intro geluidje is trouwens gewoon de drumloop die je het hele nummer hoort maar dan in ableton afgespeeld met filter en wat eq erover. Drumloop is uiteraard wel zelf gemaakt :). De geluiden komen uit m'n airbase.

Vindt het wel een sfeervol muziekje eigenlijk. :)

Ik vind alleen dat er een 'gat' is tussen de melodie en de begeleiding, in klankbeeld dan.

Ja joh, ik bedoel niet dat je het hebt lopen jatten ofzo!!

Ik vond het bekend voorkomen. Tuurlijk nam ik gewoon aan dat je het zelf hebt gemaakt :D
Het is wel vet

tnx voor alle commentaar enzo!

Nog meer mensen die goede ideen hebben. Heb nog geen kans gehad verder te gaan met t nummer dus kan alle opmerkingen nog gebruiken.
:mega:

Back