Red Bull Music Academy - I'm IN!

lo-fi

...Het maakt geluid...
Dit is ZO fokkin cool, ik moet het even kwijt.

Ik ben uitgekozen voor de Red Bull Music Academy!!!!!

Dat betekent dat ik door Red Bull naar Rome wordt gevlogen om, all-expenses-paid, 2 weken lang in een vet hotel workshops en lezingen te krijgen van 'n paar van de beste producers en DJs ter wereld.

HOE VET? ERRUG VET!

Vorig jaar waren er gasten als Madlib, Amp Fiddler, Prince Paul, Bob Moog, om maar even 'n paar van m'n grote helden te noemen... Synth-les van Bob Moog, kun je 't je voorstellen?

De inschrijving is mad zwaar - 50 ECHT diepgaande vragen, je moet 'n zwik top-10s maken voor verschillende situaties, 'n mixtape inleveren die 'jou representeert', je eigen producties op 'n CD meesturen, etc, etc. Uit iets van 3000 inschrijvingen worden er dan 2x30 gekozen. Ik ben 1 van de enige 2 nederlanders die dit jaar mee gaan. HOE VET? ERRUG VET!

Check www.redbullmusicacademy.com
(staan ook leuke filmpjes op van vorig jaar)

Zo. Nu ga ik 'n pilsje pakken.

Als Carl Craig weer komt, kun je mij dan stiekem even binnen laten? :)

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd man!

wowie! have fun!

gefeliciteerd.....en Red Bull is ook nog eens lekker...:D

Re: Red Bull Music Academy - I'm IN!

Beetje commercieel natuurlijk met al die sponsoring, maar wel heel stoer om mee te maken! Maar je wordt dan klaar gestoomd tot dance-producer?

:okdan: Goed man! Hou ons allen op de hoogte! En doe een Synth-forum T-shirt aan!! :dubbel:

Thanks guys!!!!

Dit is ZO de shiznit, ik kan 't amper geloven.
Anyway, ze maken pas op de eerste dag van de Academy bekend wie er allemaal komen, maar als ik naar voorgaande jaren kijk zit dat wel goed. Ik kan ook iedereen aanraden zich voor volgend jaar in te schrijven. Dit jaar is het Rome, vorig jaar Kaapstad, daarvoor geloof ik Rio... Wie weet gaan ze in 2005 wel naar Tokyo ofzo. Of Amsterdam natuurlijk, da's wat minder spectaculair.

(oh, OnAcid, of Carl weer komt weet ik niet, maar als ie weer 'ns in A'dam komt hangen doe ik 'm de groeten van Ron.)

Re: Re: Red Bull Music Academy - I'm IN!

Re: Re: Red Bull Music Academy - I'm IN!

Origineel geplaatst door bikkel
Beetje commercieel natuurlijk met al die sponsoring, maar wel heel stoer om mee te maken! Maar je wordt dan klaar gestoomd tot dance-producer?

Commercieel? Ik krijg gratis een van de dikste trips die ik me kan voorstellen, dus mij hoor je niet zeuren. Red Bull kiest ervoor om 'n deel van z'n reclame-budget in dit soort dingen te steken ipv alleen TV en bladen. Ik vind dat wel 'n cool idee. Dat er dan wat posters van Red Bull in het hotel hangen zal me echt aan m'n reet roesten.

Nee je wordt niet klaargestoomd tot dance-producer. Het is de bedoeling dat iedereen van elkaar leert, nieuwe ideeën opdoet en dat soort dingen. D'r zal ook veel geluld worden over de muziekwereld, toekomst, ontwikkelingen etc. Het idee is dat het goed is voor de ontwikkeling van muziek om mensen uit de hele wereld met elkaar in contact te brengen. Er zijn ook workshops waar je echt nieuwe dingen leert, maar ik denk niet dat je in 2 weken 'n dance-producer kan worden.

suc6 gast zou het onderste uit de kan halen en bovenal vergeet niets!

dus slecht redbull en geen vodka8o)

Back