Opzoek naar een uitgebreide beat slicer

mOkBor

Voknorr Arokx Acid
Ik ben opzoek naar een uitgebreide beat slicer, waarmee ik een beetje beats mee kan verneuken. Ik gebruik op dit moment intakt maar ik vind dat het programma veel te kort komt.(o.a. Het niet apart kunnen instellen van effecten per slice en wat andere dingetjes) Weet er iemand een goede beat slicer en verkrachter voor idm achtig spul.(niet een beat slicer voor idm, maar iets wat veel functies heeft om beats te skippen en te re arrangen)

Ik heb recycle ook geprobeerd maar vond het wat minder.

BjB

Fruity Loops 4, zonder twijfel. rechterklik op een sample in FL, 'send to new slicer channel' en viola. Je sample helemaal geknipt en wel en dan kan het feest beginnen. Je kan ze ook zelf inrammen op je klaviertje... hij spreidt ze nl. ook uit over de toetsen !!
tsja, de rest over Fruity zou ik ff met de zoekfunctie op dit forum checken

Ik ben niet echt een fruity fan. Maar na lang zoeken(en helaas voor het zien van deze posts) ben ik op phatmatik gekomen. En die doet het werk goed... Ik ga die beat burner ook nog wel proberen. Reason vind ik ook niks(in iedergeval niet voor het beat slicen zelf gecombineerd met cubase)

Thx

Origineel geplaatst door isnieZot
gemaakt in fruity loops (squarepusher stijl)
trouwens, misschien moet je maar wat meer werk in het maken van beats steken want er is geen
magisch programma die het voor jou gaat doen hoor....ja eigelijk zijn er wel maar das nogal zwak eigelijk.
dus ga op je luie reet wat beats programmeren.

:duivels: Ja inderdaad, maar het was meer dat ik opzoek was naar uitgebreidere functies(met phatmatik kan ik gewoon vsti effecten gebruiken en dat kon met intakt niet.) en ik vond intakt op dat moment het beste. Ik gebruik zoiezo alleen maar loops die van mijn eigen drum bakken afkomen dus programmeren doe ik wel maak je geen zorgen... :P Ik besteed daar juist veel aandacht aan. Die squarepusher achtige loopjes vind ik niet echt bijzonder meer(altijd de dnb loopjes versneld :Z), maar het klinkt wel aardig. Ik weet ook dat FL krachtig is. Vind het alleen niet fijn werken.

check zeker eens de suppatrigga VST plugin....

verder is dicer wel erg tof.... en Basements Arts Reflex vinnik zelf erg prettig ......... maar live 4 he..de bom ;)

Back