[track] rj2djd2rjd

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
ik had deze vorige week al gemaakt maar heb hem een weekje laten liggen omdat ik niet veel meer tijd meer had om er aan te werken. maar nu ik er een paar keer naar geluisterd heb vind ik hem eigelijk wel "af" klinken. dus geef ik hem maar aan jullie.

rj2djd2rjd

Nee sorry vind dit niets....heb betere dingen gehoord van je maar dit is the chaotisch (of het is te intelligent voor mij...)

Origineel geplaatst door sjeijk
ik vind het jammer dat je geen experimentele drums toevoegd.

ja maar ik wil er eigelijk geen experimenteel muziekje van maken. tmoest een beetje
een kruising van c64+breakbeat+idm worden. ik wil het ook vrij "swingend" of dansbaar
houden vandaar dat ik enkele "experimentele drums" als opvulling gebruik. kwestie van
toch niet TE cliché willen te doen.

voor breakbeat ligt je bpm naar mijn idee vrij hoog ook voor breakbeat vind ik de beat jammer. vraag me verder wel af hoe toegankelijk hij is met die onvoorspelbare lead erin. Ik volg m wel maar voor het brede publiek vraag ik me af of ze m kunnen waarderen..

Origineel geplaatst door sjeijk
voor breakbeat ligt je bpm naar mijn idee vrij hoog ook voor breakbeat vind ik de beat jammer. vraag me verder wel af hoe toegankelijk hij is met die onvoorspelbare lead erin. Ik volg m wel maar voor het brede publiek vraag ik me af of ze m kunnen waarderen..

tja er zijn 5 versies van dit nummer en ik heb ook met verschillende drums enzo wat gedaan.
maar het gaat dan toch allemaal teveel naar de aphex twin kant enzo toe. hier een oudere versie
met wat drill drums. en tis niet de bedoeling om hem toegankelijk ofzo te maken maar om gewoon
eens iets anders te doen. opgefokte drums alla squarepusher en aphex kan ik ook, maar het is toch
te voorspelbaar om dat te gaan doen imo.

Attachments

• eor_2.mp3
    523 KB · Bekeken: 61
Origineel geplaatst door 6 trak
ik neem aan dat je hier alleen mee wil aantonen hoe veel trager jij het graag had willen horen,
want voor de rest klinkt het nergens naar nutuulk...

nutuulk :)

Origineel geplaatst door isnieZot
tja er zijn 5 versies van dit nummer en ik heb ook met verschillende drums enzo wat gedaan.
maar het gaat dan toch allemaal teveel naar de aphex twin kant enzo toe. hier een oudere versie
met wat drill drums. en tis niet de bedoeling om hem toegankelijk ofzo te maken maar om gewoon
eens iets anders te doen. opgefokte drums alla squarepusher en aphex kan ik ook, maar het is toch
te voorspelbaar om dat te gaan doen imo.

Zet die toch wat traaaaageuurr.. :yamaha: -> :kimono:

De drumzz klinken wat mij betreft iets te rocky. De breakbeat kan prima maar dan wel met totaal andere sounds. Ik zou persoonlijk een drumkitje samenstellen die wat meer mellow klinkt. Hoor ik Royksopp invloeden?? Ik dacht heel even aan Eple.
Gun je ons nog een kijkje in de keuken?
:biertje:

Origineel geplaatst door isnieZot
ja maar ik wil er eigelijk geen experimenteel muziekje van maken. tmoest een beetje
een kruising van c64+breakbeat+idm worden. ik wil het ook vrij "swingend" of dansbaar
houden vandaar dat ik enkele "experimentele drums" als opvulling gebruik. kwestie van
toch niet TE cliché willen te doen.

Jaaaaaaahaaaa, dat ken wel zijn, maar als het dansbaar moet zijn dan mag die beat wel wat meer
knallen. Het klinkt nou een beetje als iemand die aan het andere eind van de gang staat te drummen ofzo.

Probeer er nogeens wat aan bij te sleutelen...

nog mensen? bedankt voor de commentaren maar ik ga niets veranderen denk ik.
voor mij klinkt hij hoe hij moet klinken.

Back