Was ik vergeten

nen belg

Stamgast
Bij deze gegroet iedereen. Ik ben al ruim een maand lid van dit forum en ik moet zeggen dat het wel een zéér aktief forum is. Elke dag wel meer dan 100 nieuwe posts. Ik heb ondertussen al wat gekocht via dit forum (een Nord Rack II).

Ik denk dat ik de volgende maanden (en jaren?) veel leuke dingen ga bijleren van alle "experts" :confused: die hier rondlopen.

Zelf ben ik de dertig gepasseerd maar nog steeds tot over m'n oren verliefd op m'n gear (en m'n vrouw en kind ook natuurlijk :luv: ). Zelf houdt ik van trance (met zwevende pads en een arpeggiator ertussen krijg ik al 'kiekenvel'). Ik ben zelf ook fan van Jean Michel Jarre (spijtig dat de laatste nummers niet echt mijn goesting meer zijn).

Ik heb net een Chameleon mkII besteld, dus dat wordt volop programmeren in 2005. Zelf ben ik ook programmeur van beroep. Dus de chameleon is de link tussen m'n beroep en m'n hobby.

Enfin, genoeg gezeverd. Tot ziens iedereen.

:doei:

Ook een welkom van een andere IT-Belg met vrouw en kinderen, ook de dertig gepasseerd (ruimschoots :D) en die nog steeds verliefd is op z'n gear ( en ook de vrouw en kindjes :) ).

D10??? Heb zelf al sinds 15 jaar een D20 en sinds 13 jaar een W30 :) ... ben je er tevreden over?

En de Virus C wil ik binnenkort aanschaffen :{ ... hoe bevalt die je ?

Trouwens ... wat is het "oosten van Antwerpen"? Deurne, Wijnegem, Wommelgem????

Het noorden van Antwerpen is voor mij Kapellen ;)

Nou, in ieder geval veel lees- en luistergenot op dit leuke forum :okdan:

Danny

Dag Danny,

ik kon moelijk zeggen dat ik in Lille (inde prov Antwerpen) woon, want zo'n boerengat weet niemand liggen.