Was ik vergeten

nen belg

Stamgast
Bij deze gegroet iedereen. Ik ben al ruim een maand lid van dit forum en ik moet zeggen dat het wel een zéér aktief forum is. Elke dag wel meer dan 100 nieuwe posts. Ik heb ondertussen al wat gekocht via dit forum (een Nord Rack II).

Ik denk dat ik de volgende maanden (en jaren?) veel leuke dingen ga bijleren van alle "experts" :confused: die hier rondlopen.

Zelf ben ik de dertig gepasseerd maar nog steeds tot over m'n oren verliefd op m'n gear (en m'n vrouw en kind ook natuurlijk :luv: ). Zelf houdt ik van trance (met zwevende pads en een arpeggiator ertussen krijg ik al 'kiekenvel'). Ik ben zelf ook fan van Jean Michel Jarre (spijtig dat de laatste nummers niet echt mijn goesting meer zijn).

Ik heb net een Chameleon mkII besteld, dus dat wordt volop programmeren in 2005. Zelf ben ik ook programmeur van beroep. Dus de chameleon is de link tussen m'n beroep en m'n hobby.

Enfin, genoeg gezeverd. Tot ziens iedereen.

:doei:

Ook een welkom van een andere IT-Belg met vrouw en kinderen, ook de dertig gepasseerd (ruimschoots :D) en die nog steeds verliefd is op z'n gear ( en ook de vrouw en kindjes :) ).

D10??? Heb zelf al sinds 15 jaar een D20 en sinds 13 jaar een W30 :) ... ben je er tevreden over?

En de Virus C wil ik binnenkort aanschaffen :{ ... hoe bevalt die je ?

Trouwens ... wat is het "oosten van Antwerpen"? Deurne, Wijnegem, Wommelgem????

Het noorden van Antwerpen is voor mij Kapellen ;)

Nou, in ieder geval veel lees- en luistergenot op dit leuke forum :okdan:

Danny

Dag Danny,

ik kon moelijk zeggen dat ik in Lille (inde prov Antwerpen) woon, want zo'n boerengat weet niemand liggen.

Da's toevallig, ik kocht m'n eerste synth toen ik 16 was (zo'n 16 jaar geleden) en da was een Roland D-20. Heb die een jaar later voor 20000 bfr verkocht en voor 10000 bfr een D-10 meegekocht incl flightcase. Toen was ik er inderdaad tevreden over, maar tja tijden veranderen en zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ik gebruik hem nu alleen nog maar als masterkeyboard.

Ik vindt de Virus C nog altijd het leukste klinken. Dieje Nord Modular is anders gezegd ook wel leuk speelgoed. Vorige week nog een Nord Rack II gekocht omdat ik altijd al een Nord Rack wou.

BTW, wat doet gij in de IT. Ik programmeer al ruim 8 jaar in C++ onder Linux en Windows op zelfstandige basis. Dus ik heb een goede sponsor voor al mijn gear te kunnen financieren :) .

Ik denk dat ik me hier snel ga thuisvoelen tussen al onze noorderburen en belgen.

Io mannen !

Ik ben ook van Belgie dus, nog niet de 30 gepasseerd, niet verliefd op mijn vrouw, en voor zover ik weet heb ik nog nergens kinderen rondlopen :erm: !

Maar, die hardware list in uw sig, sweet ! Ik heb de Virus po-co besteld trouwens, die klonk alleszins zeer goed, en was iets betaalbaarder voor mijn budget als de Virus C. (die trouwens ongelooflijk geweldig klinkt, Danny)

Cheers !

Origineel geplaatst door nen belg
Dag Danny,

ik kon moelijk zeggen dat ik in Lille (inde prov Antwerpen) woon, want zo'n boerengat weet niemand liggen.

Ah ... maar er zijn ook voldoende belgen aanwezig ... en die kennen Lille wel hé ;)

Da's toevallig, ik kocht m'n eerste synth toen ik 16 was (zo'n 16 jaar geleden) en da was een Roland D-20. Heb die een jaar later voor 20000 bfr verkocht en voor 10000 bfr een D-10 meegekocht incl flightcase. Toen was ik er inderdaad tevreden over, maar tja tijden veranderen en zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ik gebruik hem nu alleen nog maar als masterkeyboard.

Ik gebruik m'n D20 nog steeds (in samenwerking met de PG10). Ik vind hem nog altijd goed voor analoge geluiden en ook wel de basdrums :) . Ik doe hem voorlopig nog steeds niet weg.

Ik vindt de Virus C nog altijd het leukste klinken. Dieje Nord Modular is anders gezegd ook wel leuk speelgoed. Vorige week nog een Nord Rack II gekocht omdat ik altijd al een Nord Rack wou.

De Virus krijgt m'n voorkeur door z'n multitimbrale capaciteiten. En ik heb er al verschillende demo's van gehoord en dat bevalt me meer en meer. Ik hoop dat ik in de loop van volgende week een exemplaar heb kunnen bemachtigen 8)

BTW, wat doet gij in de IT. Ik programmeer al ruim 8 jaar in C++ onder Linux en Windows op zelfstandige basis. Dus ik heb een goede sponsor voor al mijn gear te kunnen financieren :) .

Ik ben system engineer bij een internationale bankmaatschappij en ben daar verantwoordelijk voor de 1700 workstations. Dus programmeren is niet zo zeer m'n taak maar eerder het unattended maken van applicaties en installatieroutines, de stabiliteit van de workstations in het oog houden en bijschaven enz ...

Ik denk dat ik me hier snel ga thuisvoelen tussen al onze noorderburen en belgen.

Ik hoop het van harte ... maar pas wel op ... HET WERKT VERSLAVEND :dubbel: :dubbel:

welkom.jpg
:biertje:

He, welkom!

Erg leuk om nog een (toekomstig) Chameleon gebruiker hier te zien! :) Het is een _extreem_ gaaf platform om voor te programmeren, en net zo gaaf om te gebruiken. Ik wacht in spanning op de Chamie 2...

Oh, mensen die 'm nog niet hebben, op 1 september sluit de pre-order waarbij je 'm kan krijgen voor 995 euro ipv 1495 euro!!! Dinsdag laatste dag!

Origineel geplaatst door Alan
Welkom..

K heb 1,5 jaar in belgie op school gezeten en t was er super!
Enkele herinneringen: chaufage, cameon, kiekske, seves, refter...

Gegroet!
Hahahaha, leuk idd!!! :dubbel:

Back