Goede soundcard/monitor combo ? max. 750€ (samen) ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BelgianGuru

Ingeburgerd
Hallo,

ok, ik zie al een paar topics staan over 'welke monitoren heb jij' enz.. mijn excuses voor NOG een thread hierover. maar men internet gaat ZO enorm traag (smallband.. dan surf je tegen 2kb/sec) dat ik de moed niet heb om die 10 paginas te browsen. En misschien staat het antwoord voor men vraag er wel niet eens tussen A_A

Ik zoek achter monitor/soundcard die ik eind september ga aanschaffen. Voorlopig zou ik de Alesis M1 active nemen, aangezien die wel worden aangeraden en betaalbaar zijn. Moest iemand hier iets op aan te merken hebben, gelieve dat dan zeker te doen (positief als negatief).

Voor mijn soundcard daarentegen zit ik beetje vast. ALs ik naar de winkel ga geeft de man mij 1 keuze die volgens hem in mijn budget ligt, maar dat zint mij zo niet. Ik weet alleszins dat ik liever GEEN terratec zou hebben. Verder zou het leuk zijn om een breakoutbox te hebben, is wat makkelijker voor mijn kabels, en naar schijnt (correct me if I'm wrong) is dit iets beter ivm kabel interferentie. Als je een soundcard zou weten die rond de 250 betaalbaar blijft en zeker goed werkt, kan je dan iets laten weten ?

Oh ja, er moet wel degelijk midi in zijn voor mijn keyboard/midicontroller, en misschien in de toekomst een ingang of twee extra voor eventueel andere hardware natuurlijk. (maar voorlopig heb ik er dus slechts 1 nodig, maar kan snel al een hardware synth bij komen om het wat leuker te maken :))

Bedankt !:dj:

geluidskaart : emu 1212m

199,- by www.feedback.nl

check de specs op : www.emu.com

boxen ..dat is helemaal persoonlijk ..ik ben tevreden met mijn behringer truths (+- 450 per paar)

groentjes

Waldo

Bericht door een moderator:
Zoals je zelf al aangeeft, is er op dit forum genoeg te vinden.
Neem even rustig de tijd om alles te lezen, haast is er toch niet bij? ;)
Sorry, maar ik sluit deze thread, deze voegt niets toe.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back