Acidfever
There's no "I" in denial.
[Marc] heeft laatst in de C1000 de MPC4000 in aktie gezien...de vriendlijke kassa mevrouw vertelde mij dat de uitslag €23,67 was.. u wilt pinnen ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[Marc] heeft laatst in de C1000 de MPC4000 in aktie gezien...de vriendlijke kassa mevrouw vertelde mij dat de uitslag €23,67 was.. u wilt pinnen ?

'T is een lekker bakkie, hoor!Origineel geplaatst door Hanz
Weer eens wat anders dan chat (on)jolijt... ditmaal vanaf onze onovertroffen marktplaats...
Ik zou 'm bijna kopen om dit wonder met eigen oren te aanschouwen!

Origineel geplaatst door Hanz
Weer eens wat anders dan chat (on)jolijt... ditmaal vanaf onze onovertroffen marktplaats...
Ik zou 'm bijna kopen om dit wonder met eigen oren te aanschouwen!
Volgens de manual is deze controller erg goed
19:15:35 [champ] jumpstyle is van schrik in de lucht springen omdat er een tering herrie op je afkomt
19:20:43 [trash] ik ga maar nooit jumpen....dan heb ik een hele grote rode streep op me gezicht en buik
ik heb geen vriendin13:45:01 [MatthijsBlom] maar omdat zit vrouwen hongen kregen werden ze "bitches"
13:45:09 [MatthijsBlom] en zo is de westerse cultuur ontstaan
Origineel geplaatst door R-ond
ik mag dit toontje hebben want ik moet mezelf feliciteren met mn
1000 ste post hoera![]()
![]()
...
[zonder schrijfouten hehe...
![]()
Origineel geplaatst door mikanik
Maar schrijffouten is toch niet goed gespeld.....

Je gaat toch ook niet een boterham met jam met jam besmeren omdat een boterham met jam lekkerder is dan een boterham zonder jam, en je daarom altijd op iedere boterham jam smoet smeren ongeacht wat er al op zat? Ik durf zelfs te stellen dat een boterham met jam lekkerder is zonder dat je er nog een keer een laag jam op smeert.

Origineel geplaatst door carora
vanwaar hij het blijft halen weet ik echt niet maar hier komt tie:
17:02:06 [fjoesz] en ik vind de nordsound ubergeschikt voor heule erge drijvende arpbassen die rauw om je leuter klapperen.. en ook voor hoge friekdingen die als jezus in je oor zeiken
![]()

ik vraag me af waar hij heen wil en of het lekker speelt zoals hij wil gaan zeggen01:11:20 [jamal] maar , als je piano speeld heb je altijd je rechter hand op de hoge tonen en linker op de lage, en als je linshandig bent hoe zit dat dan
Verstand is datgene dat na die 3 doldwaze dagen blijft liggen in de uitverkoopbakken toch?