"Uitspraak van de dag"

Zegt een vriend van me net tegen mij:

"Vorig jaar, zo tegen Sinterklaas, liep ik samen met een maatje van me over straat. Wat denk je? Stond zomaar ineens de Synthforum"...

Klant: "Heeft U ook draadloze kabel?"

emsky2000posse's YT Channel :koffie:
ha man : ik had een leuke week : net mn webcam gekcoht vandeweek en al flink wat blote dames gezien op chatroulette ( ha ha die zich speciaal voor dandybleu gingen uitkleden ha ha ) maar ja vandaag begon de stress....het riag komt morgen weer en ja dan is heel het feest voorbij....allemaal gezeur opeens en ja daar gaat mn videeotje dus over ( terwijl ik eigenlijk van plan was om het over blote dames te hebben op chatroulette ai ai ha ha )

Ik heb ooit een kind voor de HEMA in den haag horen zeggen; mama.....als mensen doodgaan, gaan ze dan naar de HEMA?

Je zou hem toch meteen voor adoptie afstaan... :stupid

hij was 4 ofzo....dus dan issut schattig :)
bij 9 of later....alsnog aborteren? of mag da nie?

Oh oke, ik schrok al :D

Ik denk dat verzachtende omstandigheden wel zeker een rol zouden spelen...

nog 1, wederom van een kind, dit keer de mijne... (hierna houd ik op met kinderverhalen)

mn vriendin en ik hadden coitus...onze oudste (bijna 3) lag in zn eigen kamer, en besloot ons te besluipen.... hij loopt de kamer binnen ziet ons bezig(precies in die ene 3 minuten lukt het hem..), en vraagt; pappa.....wat doe je?.....ben je aan het poepen?

:) :) :)

Hahaha altijd leuk rubbah :)

ahja? ^^

.., en vraagt; pappa.....wat doe je?.....ben je aan het poepen?

:) :) :)

:D schattig inderdaad, zo'n Vlaams kindje

lol, ja mn vriendin zei al dat dat idd int belgisch poepen is...
vraag me af als je daar in een hoerenhuis zegt dat je moet schijten....krijggie dan een orgie aangeboden :)

rare jongens die belgen...wel lekkere friet :)

..."heeft U ook 'n stroboskobe die knippert?"

nee ha een neger die ik nog ken van de uni...echt in 15 jaar niet meer gezien...

Back