"Uitspraak van de dag"

En het vervolg:

21:11:51 [Yoozer] ik heb al vaak een car analogy gehoord, maar eiwit van dierlijke oorsprong, jeuz

21:12:17 [Yoozer] en dan het logische gevolg: dus software is frikandel van de FEBO? :D

21:12:35 [Yoozer] massaproduct wat iedere jojo uit de muur trekt voor een paar euro en dan denkt dat ze gegeten hebben

21:12:49 [elektrovolt] nee software is meer tofu

21:13:05 [elektrovolt] ja qua massa gebeuren idd wel ja

21:13:12 [elektrovolt] maar qua smaak...

21:13:26 [elektrovolt] tofu zonder smaakmakers

14:11:35 [gemmetje] ik kreeg vannacht wel 'n goeie, milieubewuste ingeving: stel, je voert oudjes in het bejaardenhuis 5x per week heftige erwtensoep en hangt giga-afzuigers in die tehuizen, dan kun je de bejaardenhuizen inzetten als biomassa-centrales.

en vandaag eens een wijze levensles

16:30:41 [Ro9] als je alleen op uiterlijk afgaat zul je nog wel eens op je plaat gaan kan ik je nu al zeggen :D

[19:37] daan79: hmm ff spelen... een dag niet gespeeld is een dag niet geleefd...

ware woorden...

-C-

:D
"schitterende clavia g2 engine te koop. altijd in rookvrije studio gebruikt.
doe hem weg omdat ik een playstation 3 wil kopen."

Dit moet bij sommigen tochwel op z'n minst een traantje tevoorschijn toveren.

(overigens niks mis met een PS3, hoor.. ;) )

deze chat gaat over mooie vrouwen en piemels hehe alsje dat dus niet wilt horen moet je maar even je ogen dicht doen en door scrolen.

C738: gisteren een meid ontmoet die heeft radioprogramma's gedaan
C738: en ze staat redelijk open voor knopjes en lampjes
C738: alleen ze zei dat ik een kleine mixer heb
C738: haha
dr.DRé: zei je niet, wil je eens wat meer doen met die master knop van mij.
bambamstudio: als het bij een kleine mixer blijft, heb je niets te vrezen
C738: grote mixer is compensatiegedrag
bambamstudio: voor een vrouw een grote pik ook.

hehe
sorrie voor het schunige, maar ik vind het leuk. bedankt bambam & C :halleluja

O wat zuur al die hardware is te duur..........:kont:

Sorry meer zit er niet in vandaag

De Grote Vraag blijft hoe je weet of iets legaal is. H20 heeft waarschijnlijk een deal met die bedrijven als Steinberg lopen om testversies te lanceren op allereli sites, dus dat lijkt me redelijk legaal aangezien H20 een bekent bedrijf is wat al jaren meedraait in de softwarebusniness. Van andere software kan ik zo niet zeggen of die illegaal is. op KVRaudio staat een hoop. Daarnaast is downloaden niet illegaal maar verspreiden wel.
De Grote Vraag blijft hoe je weet of iets legaal is

in deze thread:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=917867

hij doet het weer:
[15:32] trancemo6: ik melk me vrouw ook.
[15:32] trancemo6: is nog niet zwanger geweest dus dat verloopt nogal moeizaam

:dubbel:

[12:21] Tom 32: ben benieuwd hoeveel forumleden zich nu opnieuw aanmelden onder een vrouwelijk pseudoniem om maar in het meidenhoekje te mogen ;)

:stupid

[12:59] Septic: ik ga nu echt gamen, want anders stort ik in mekaar ik heb nog maar 1,5 urr geslapen ofzp

[17:12] mc_kwok: de presets zuigen
[17:12] mc_kwok: maar dat zegt niets
[17:13] mc_kwok: de synth eronder is pas echt compleet waardeloos

Geen quote van dit forum, maar las deze net over de Source synth.:

"Moog Music were the first to add knobs to a synth, and the first to remove them - on this synth...

I remember Guy Fletcher from Depeche Mode claiming in Keyboard Magazine that he had this synth for a year before realizing he could modify the sounds on it..." :eureka:

Back