Probeer het gewoon, draai aan die knoppen en hoor wat er gebeurd. Dat is het leuke van muziek maken.
Metatron in deze thread....
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=108104
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Probeer het gewoon, draai aan die knoppen en hoor wat er gebeurd. Dat is het leuke van muziek maken.

"Jij wordt altijd zo vervelend als ik gedronken heb!"

Wat een trekbal?? Het wordt steeds ranziger zovolgens mij moet je de stijfheid eruit trekken hoor en niet aan je ballen sjorren.....
![]()

quote die die dan ff, d'iz niet voor niets het uitspraken topicen nog vele andere ook trouwens uit de "Laptop op bed en brand" Topic.

Durf te googlen maat.
Ik ga geen vliegtuig geluiden maken met een lepel hierzo
isde topic starter er nog ???
of zijn wij ...weer aan t doorslaan ,
wat we zelf willen voor 800 haha
Mijn huisgenoot vorige week tegen zijn vriendin:
"Jij wordt altijd zo vervelend als ik gedronken heb!"

Geen quote van dit forum, maar las deze net over de Source synth.:
"Moog Music were the first to add knobs to a synth, and the first to remove them - on this synth...
I remember Guy Fletcher from Depeche Mode claiming in Keyboard Magazine that he had this synth for a year before realizing he could modify the sounds on it..."![]()

i love
itEn het mooi zi da eidernee wle ziet wa ie tikkkt omda je woorder lees as geheel en nie als leterz op zich.. lol
Nu hou ik er mee op en ga mezelf weer zijn!
Is zelf 'n studie aan geweid geloof ik...
Maar dus en want: Back on topic!
tenzij het een boerenopleiding betreft of een haarknipopleiding voor rendieren dan kan het heel goed in de (ge)wei