Erazotropa
Incubating Cell
Ik wil ff een eenvoudig compressortje aanschaffen van behringer, om snel en eenvoudig te compressen..
Nu zie ik van behringer de volgende 2,
de MDX4600 en de MDX4400... Ik dacht voor dat weinige geld gelijk een 4 voudige kan ik evt meerdere dingen tegelijkertijd comp/lim ?
MDX4400 - 4-Channel Compressor/Limiter • Peak Limiter
MDX4600 - Interactive Reference-Class 4-Channel Expander/Gate/Compressor/ Peak Limiter with Dynamic Enhancer and Low Contour Filter
Nu is mijn vraag.. al die extra opties op die 4600 t.o..v. 4400 ga ik die gebruiken?
Veranderd het gebruiksgemak als ik die 4600 neem?
Het moet gewoon simpel blijven.. Ik moet het ook nog allemaal leren.. het liefst geen toeters en bellen..
Wil later evt wel een knappe compressor aanschaffen..
Eraz.
Nu zie ik van behringer de volgende 2,
de MDX4600 en de MDX4400... Ik dacht voor dat weinige geld gelijk een 4 voudige kan ik evt meerdere dingen tegelijkertijd comp/lim ?
MDX4400 - 4-Channel Compressor/Limiter • Peak Limiter
MDX4600 - Interactive Reference-Class 4-Channel Expander/Gate/Compressor/ Peak Limiter with Dynamic Enhancer and Low Contour Filter
Nu is mijn vraag.. al die extra opties op die 4600 t.o..v. 4400 ga ik die gebruiken?
Veranderd het gebruiksgemak als ik die 4600 neem?
Het moet gewoon simpel blijven.. Ik moet het ook nog allemaal leren.. het liefst geen toeters en bellen..
Wil later evt wel een knappe compressor aanschaffen..
Eraz.