• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Atari 1040 + HD te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pjeut

Ouwe rot
Een mens moet niet alles willen...

Zo had ik al een tijdje wat Atari-meuk bij elkaar gescharreld met de bedoeling er "ooit nog 'ns wat mee te doen.....".
Niet dus.

Daarom te koop: Atari 1040 met monitor en muis en bijpassende Harddisk. Ik heb overigen géén kabel voor tussen de atari en de HD. Ik weet dus ook niet hoe groot die is en of het werk. Ik heb ook geen Cubase, maar dat lijkt me niet moeilijk te krijgen.
Prijs: weet ik veel, noem maar 'ns wat. Ik weet best dat die Atari's niet veel meer opleveren, maar met een HD er bij...

Overigens, als de verkoop niet lukt, houd ik me nog wel aanbevolen voor een exemplaar van Cubase en/of een HD-kabel.

Groeten,
Pjeut.

Schop

Schop

Niemand zo'n ouderwetse Atari? 'k Wil d'r zo graag van af. Het staat me alleen maar in de weg.

Pjeut.

Schop?

Schop?

Schop!

Ik wil 'em....

Ik wil 'em....

...ook wel ruilen, voor iets leuks, maakt niet uit wat.

'k wil d'r zo graag van af, zie je.

Ik

Ik

schop 'em nog maar een keer.

Nog steeds geen liefhebbers?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back