Asus moederboard doorgebrand.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pjeut

Ouwe rot
Hoi,
Oktober jl. heb ik een nieuwe PC gekocht met een Asus moederboard (type weet ik zo niet). Toen ik 2 weken terug kwam van vakantie en de PC aan zette, brandde met een steekvlam de voeding door. Volgens de leverancier, ITC in
Emmeloord, was de reden dat de chips op het moederboard doorgebrand waren. Vervolgens hebben ze dit board aan Asus opgestuurd.
Nu zegt Asus dat het doorbranden van het moederboard komt door een "menselijke handeling" en dus buiten de garantie valt. Zo dit al komt door een menselijke handeling, dan niet één van mij, want ik heb het moederboard niet aangeraakt, behalve dan dat ik er in maart een SCSI-kaart op een PCI-slot heb gezet. ITC stelt vervolgens dat Asus in dezen altijd aan het langste eind trekt, en ze doen me nu dus een voorstel om het moederboard voor eigen (= mijn) rekening te vervangen.
Aangezien de PC geregeld in reparatie is geweest (alle keren een hardware-onderdeel dat het begaf (modem, geluidskaart, harde schijf)), lijkt mij de kans reëler dat het een handeling van ITC zélf is geweest.

Wie heeft soortlijke ervaringen met zijn computerleverancier en met fabrikanten zoals Asus. Graag jullie reactie.

Groeten,
Pjeut.

probeer 't eens op tweakers.net, denk niet dat dit draadje lang open gaat blijven.

Geen ervaring mee gelukkig, maar denk dat je bij ict moet zijn ja! Die hebben lopen klootzakken, alleen of je een kans maakt om dit te bewijzen, hmm.

Denk dat je even naar dit forum moet gaan, www.hardwareforum.nl

hier zitten genoeg gasten, die waarschijnlijk wel mensen weten die zoiets meegemaakt hebben. En anders gewoon ict zwart maken alleen is het het waard?

ja ik met mn muis

we kopen dus een nieuwe draadloze muis. Logitech is zo vriendelijk om er zelf 2 batterijen bij te stoppen.

Na een week is er echter een van de batterijen (goedkope brol) uitgelopen in de muis, en we krijgen geen nieuwe omdat occidatie enzo niet onder de garantie valt, maar tzijn hun fucking batterijen :(

60 € voor een muis die een week goed gewerkt heeft :confused:

Misschien moet je de winkelier hebben, hebben dan toch een beetje te vochtig gelegen lijkt mij.

Bericht door een moderator:
Dit soort onderwerpen zijn niet voor synthforum.nl . Probeer het bijvoorbeeld eens op tweakers.net.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back