PAIA PROTEUS I Vintage Analog Modular Synthesizer op e-bay

Medeforummer No_key had er ooit één. Zelfs te koop staan! (kwam er niet vlot vanaf, naar ik me herinner?)

Lekker laten staan. Als je er eentje voor 150 euri op de kop tikt, dan is het leuk... Een beperkt patchpaneltje achterop de synth :stupid , een 4-bit interface -heel charmant als je het filter gaat sweepen- en voornamelijk als bouwpakket geleverd dus je moet maar afwachten of het wat is...

Overigens dacht ik ook dat er maar heel weinig van waren, maar ik ben inmiddels door een paar Yanks overtuigd dat er toch minstens honderden zijn uitgeleverd destijds... Go figure... In Europa zijn ze wel redelijk zeldzaam...

Volgens mij moet je zo'n ding alleen kopen als je een klusser bent en dat ding helemaal verbouwen tot iets leuks. Interessant hierbij is weer wel dat er een pjoeterpoort is waarmee je met een stukje software vanaf een oude Mac de interface kan aansturen. Daar zou heel mooi een midi-convertor achter kunnen om het ding volledig te midificeren... Maar goed, dat is het ding het eigenlijk niet waard...

Oh, en pst... Het is n0_key (met een NUL!) :geslaagd:

Kies toch een makkelijke naam, Nico! Voorbeeld: Hanz.

;)

De proteus is ook kant en klaar verkocht door paia
En 150 euro is wel erg weinig n0kie
Ik denk wel dat de prijs van ebayme123 te hoog is (zoals al zijn spullen trouwens)
Of mag ik dat niet zeggen op het forum? }:|

Back