• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: ADAT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

increddibelly

Nieuwkomer
Jawel, de enige echte alesis ADAT recorder!

Mijn ADAT (blackface) is een paar jaar geleden 3 of 4 keer per jaar gebruikt, op beurzen en demonstraties. Daarna is hij veilig in een flightcase opgeborgen, en heeft hij niet meer gedraaid.
Bij een verhuizing is hij weer opgedoken. Ik heb hem eens rustig helemaal nagekeken en laten draaien; ik heb geen mechanische defecten gevonden en alle analoge en digitale audio I/O is nog in goede staat.

Dit apparaat is een goeie manier om je 001 of 002 extra 8 analoge inputs / outputs te geven via de ADAT connectie ;-)

Is er iemand die dat typische geluid van de jaren '90 thuis wil meemaken? Iemand die een extra ADAT nodig heeft? Muziekgeschiedenis live in action meemaken?

Tegen elk aannemelijk bod.

Bericht door een moderator:
Richtprijs vermelden AJB

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back