• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Ruil: Tascam US428

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ikke

Ouwe rot
Ik heb een Tascam US428 USB 2.0 soundcard met 9 MIDI faders, jogwheel etc etc.. Werkt perfect in combi met Cubase of Nuendo. Ook met Logic maar daar heb je wat Logic kennis voor nodig.
Voor Windows en Mac OS.

Te ruil tegen iets anders, ik kan zowat alles gebruiken dus alle voorstellen zijn welkom maar geen soundcards, geen MIDI controllers, geen Phonic, Behringer en MC303 toestanden. Ik ben bereid nog bij te betalen als het uwe meer waarde heeft :)
Eventueel ook cash maar liefst een ruil.

Voor degene die interesse hebben in deze soundcard/mixer, hier wat info: http://www.musicmakerpricebreaker.com/v2/details.asp?prodid=32748&taal=0

Misschien ook interessant: U hoeft je desktop/laptop pc niet aan te zetten om je inputs te horen. Best handig. ;)

Fotow

Attachments

• 428.jpg
    428.jpg
    67,7 KB · Bekeken: 52
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back