• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TonyBlack ruimt op!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en waarom gaat die rackattack eruit? daar waren jullie toch zo blij mee?

O.

Toch maar op vakantie dit jaar? ;)

Maar valt inderdaad wel op dat pas nieuwe gear eruit gaat bij jullie.

Nou ja.. die RackAttack.. da's een bijzonder (treurig) verhaal.. Ik wilde die bak heel graag hebben.. en had er mijn vakantiegeld (of een deel daarvan) voor gereserveerd.

Maar wat blijkt nou... die idioten waarvoor ik werk.. die betalen mijn vakantiegeld pas VOLGENDE maand uit.. tja.. en ik kan niet zomaar 700 Euro missen..

Veel nieuwe gear.... De RackAttack.. En dat kun je hierboven lezen. Verder die Samson. Ik heb hem een tijdje en eigenlijk gebruik ik hem helemaal niet. Dus weg ermee..

Origineel geplaatst door CraZ

Maar wat blijkt nou... die idioten waarvoor ik werk.. die betalen mijn vakantiegeld pas VOLGENDE maand uit.. tja.. en ik kan niet zomaar 700 Euro missen..

Mag dat wel ??? Is het niet wettelijk verplicht om vakantieknaken in mei te betalen ?

Wel erg lullige aktie...

Tonyblack had er toch per ongeluk twee?? (die racka attack dan)

Nee dat was ik!

Echt vervelend voor je Craz want inderdaad de Rackattack
is errrrug VET!!!!!

Maar kijk uit met het kopen van die Neptune! is niet wat het lijkt.

Die van mij gaat direct weer terug naar waar die vandaan komt.

(sorry Tony)

Origineel geplaatst door Sander02
Maar kijk uit met het kopen van die Neptune! is niet wat het lijkt.

Die van mij gaat direct weer terug naar waar die vandaan komt.

(sorry Tony)

Waarom loopt iedereen ineens de Neptune af te katten? Ik vinnem te gek! Okee, de knopjes hadden ze wat vakkundiger vast kunnen zetten, maar het geluid is best bruut.

Er probeert hier iemand iets te verkopen en iedereen begint er een persoonlijke chat sessie van te maken.

Gaarne alleen op verkopen reageren als je geintreseerd bent om iets te kopen.

Dit slaat helemaal nergens op.

Synic is back!

Gaarne on-topic blijven.
Craz probeert hier spullen te verkopen.
Synths afkraken doe je maar in een ander forum.
[/user=synic]

[OT(sorry)]Voor Craz:

Een maandje 700 euro rood staan kost je misschien 10 eurotjes, bij de meeste banken dan. Volgende maand bij de betaling van je vakantiegeld is het verschil gelijk rechtgetrokken. Ik zou de bak houden, en een maandje rustig aan doen qua stappen e.d. - misschien een paar euroknaken lenen van een vriend/vriendin om door de ergste dagen heen te komen. Maar die bak nu verkopen, en daarna waarschijnlijk weer terugkopen lijkt me duurder.
Je kunt hem ook proberen te verhuren :eureka:

Maar er zullen wel meer factoren spelen...sterkte...
[/OT]

Laatst gewijzigd:
Spectral Audio Neptune (Zilver) 350,- Spectral Audio Protone (Rood) 350,- Spectral Audio Syntrack 350,- === 3x Spectral Audio voor 900,- === Pearl SC-40 Drumcomputer 300,- Waldorf RackAttack (Nieuw) 700,- Simmons Digital Claptrap 120,- Samson SCOM4 Compressor 180,- Roland U20 + Ramcard + 2x Exp 240,- Alle Prijzen in Euro's :)

Dit was er allemaal te koop. De Pearl, ClapTrap en U20 zijn al weg. De rest niet... Maar volgens mij vinden wij dat niet eens zo erg. Mocht iemand interesse hebben dan horen we het wel.

je zou nog ff je 909 door de compressor halen, weet je nog ;)

jip... Maar we hebben nog steeds onze setup na ons live optreden niet helemaal opgebouwd en daarom is het allemaal wat lastig.. Verder ben ik erg laks.. sorry... Maar goed. Deze week heb ik drie doelen.
  • Setup opbouwen
  • 303 deuntje opnemen voor Funxion (ofzoiets)
  • 909 flink door de compressor halen, zodat ie gaat pompen. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back