ESI Juli@ of juliat

Techz2k4

Ingeburgerd
Wat specs gelezen van deze kaart, het lijkt me een heel gave kaart. Heeft iemand deze kaart of een goede review ervan? Hoe goed is die, onder andere invergelijking met de M-audio Audiophile 24/96 ?

Ik wilde graag mijn pc als sampler, effectenbak en mixer gebruiken, allemaal in VST (V-Stack?) en extern sequencen (Rm1x ofzo). Ik heb dus alleen midi-in en 2 audio-out voor monitoring nodig.

uh er staat niets over de Esi Juli@ :stupid

maar kan iemand wat feedback geven over de kaart, ik zelf heb een nieuwe nodig omdat ik die van mij verkut heb
Is het een leuke kaart?

Peez

T

Kan 192khz opnemen ipv van 96khz zoals de audiophile..

inputs en outputs is het zelfde als die van de audiophile, die connectors aan de binnenkant zijn hetzelfde als die aan de voorkant van de JULI, dus geen 2 stereo in en outs. let dus op!

kaart is gelijk aan die van de audiophile, ik heb persoonlijk gekozen voor de audiophile aangezien m-audio goede drivers en service verleend.. en de audiophile gewoon goed bekend staat, en ik moet zeggen dat ik er tot nu toe zelf erg tevreden mee ben :)

En is nog goedkoper ook!, in de aanbieding bij feedback momenteel voor 109euro..

Eraz.

maare hoe zit het met de stabiliteit van de drivers?
en de klank?
is de MIDI een beetje sysex bestand?

ik ben heel erg tevreden met de juli@, draait hier onder XP helemaal zonder problemen.
makkelijke installatie, goede stabiele drivers en een erg mooi geluid. vooral het hoog is mooi gedetailleerd
zonder dat het krasserig wordt.

als er een esp 1010 (multi i/o versie van de juli@) met firewire uitkomt koop ik hem gelijk !

ik heb wel een maya 44 usb gehad, maar daar was ik niet echt tevreden over. klank is een beetje dof...

verder prima kaartje maar doe toch maar niet.

Origineel geplaatst door elektrovolt
ik heb wel een maya 44 usb gehad, maar daar was ik niet echt tevreden over. klank is een beetje dof...

verder prima kaartje maar doe toch maar niet.
die is toch van een ander merk of vergis ik me nou?

Back