Planet Unknown - Live XX

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Voor onze liveset hebben we ff een nieuwe loop gemaakt, beetje psycho techno. Om even de meningen te peilen, post ik 'm ff. Laat maar horen wat je er van vindt...:D
click!

Hoi
Knap gedaan hoor,en helemaal mijn soort muziek.
Als ik toch commentaar mag geven (maar wie ben ik):
Het lijkt wel of de tweede hh die er op ongeveer 1:5 bij komt niet helemaal in tempo loopt (iets er naast) en dat irriteerd mij een beetje.
Van mij zou je de fade-out ook wel wat langer mogen rekken of met een flinke klap(met reverb) er een eind aan maken.
Maar nogmaals : een top trackie en petje af !!!

Origineel geplaatst door DJ_H@NK
Hoi
Knap gedaan hoor,en helemaal mijn soort muziek.
Als ik toch commentaar mag geven (maar wie ben ik):
Het lijkt wel of de tweede hh die er op ongeveer 1:5 bij komt niet helemaal in tempo loopt (iets er naast) en dat irriteerd mij een beetje.
Van mij zou je de fade-out ook wel wat langer mogen rekken of met een flinke klap(met reverb) er een eind aan maken.
Maar nogmaals : een top trackie en petje af !!!
thnxs! De hihats moesten een beetje 'human feel' geven, maar misschien is dit wel een beetje te veel van het goede. We kijken er nog eens naar. En wat de fade out betreft (net als de rest van de opbouw): We hebben gewoon live wat getweakt en ver vervolgens een einde aan gemaakt. Dit nummer is in de eerste plaats gemaakt voor een aantal optredens. We hebben dan gewoon wat loops in de rm1x, waarmee we live de opbouw in elkaar zetten. Live komt er dus ook geen fade, maar wordt ie gemixt met het volgende nummer. Sterker nog: ik haat fade outs... :D

Ik hoop dattie live beter klinkt, want vind 't nogal iel klinken. Weinig/geen bass en verder.. Ach, sommige dingen MOET je gewoon live over P.A. horen.. ;)

Ik vind zelf ook dat de power enigszins ontbreekt. De bassdrum mag wel iets steviger en het synthbasje mist ook de volheid. De andere trax van de set klinken gelukkig al wel lekker energiek.:)

Back