• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

veel in 1 thread: dbx moog korg novation m-audio tc-electronic yamaha sequential

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
- korg microkorg gewoon niet van nieuw te onderscheiden, compleet met alles in originele verpakking 300 euro;
- moog minimoog, mijn favoriete synth in de mooist en best denkbare staat, met originele manual en blanco patchsheets
2000 euro (veel geld hè?!);
- moog micromoog, veel leuker dan prodigy en vele andere 2vco synts. vette bass en lekker scheuren en squeaken, in
topstaat (dank aan st eric) met origineel manual, 650 euro;
- moog sample&hold controller 1125, zeldzaam. in goede staat maar helaas 1 slider afgebroken (is te bedienen, maar
vervangen is mooier) 300 euro;
- sequential poly sequencer (oa voor prophet5) mooi en goed, 200 euro;
- dbx digital dynamics processor (ddp) klasse apparaat in nieuwstaat (kleine krasjes bovenop van rekinbouw), met
handleiding, 350 euro;
- sequential drumtraks met originele manual, in topstaat, (clappen als prince!) 275 euro;
- teisco 60f analoge synth met 1 gelijmde toets, verder ok en verrassend leuk, 200 euro;
- m-audio 24/96 usb audiophile, miskoop ivm voorlopig doorgaan met minidisc ipv pv, 125 euro;
- novation drumstation versie 1.3, perfecte staat, manual, 180 euro;
- tc electronics stereo chorus flanger (scf), aanrader om achter een synth te hangen, echt waar, ik heb er 2, vandaar,
200 euro;
- yamaha mg12/4 mengtafel, nieuwstaat in doos met manuals, phantom, xlr, inserts, 2 sub, 2fx send/return, etc, 125 euro

zo, en nu ga ik eens voorzichtig vragen of de mderators de andere threads willen sluiten, omdat ik natuurlijk niet dubbel wil posten. en inderdaad, 1 thread is overzichtelijker en ook voor mij beter te volgen/ bij te houden. sorry voor mijn aanvankelijke eigenwijsheid.

als het om inruil gaat, heb ik zeker interesse in een heel mooie en goede korg prophecy.

de drumstation is in principe verkocht.

de yamaha mengtafel mag weg voor 100 euro (het ding is echt als nieuw in de doos, een prima apparaat)

de dbx ddp doe ik weg voor 300 euro en dat is een stuk minder dan de helft van de nieuwprijs!!! (minder dan dan de helft - musicstore ëulen: 777 euro) en hij is echt als nieuw. het is dat ik geen main inserts heb op mijn md8, anders hield ik hem.
of kan ik hem goed gebruiken/aansluiten zonder inserts?? (van md8 stereo uit naar cd recorder in tbv masteren.)

ook de microkorg is in principe verkocht, maar gelukkig voor jullie blijft er nog genoeg moois over!

en er komt bij (door ruil verkregen):

waldorf microwave 1 met dave gould techno card

de (welbekende?) synth is in prima staat, heeft alleen wat lakbeschadiginkjes op de rand van de frontplaat. kleine plekjes, geen groot probleem, eventueel eenvoudig bij te werken.

de microwave heeft de typische waldorf sounds in huis, maar kan door het analoge filter ook echt als ouwe analogen klinken, zeker de moog bass is vet. echt een aanwinst voor je setup. zeker voor 250 (250?? ja, 250, met kaart) euro.

Even een update !!

Even een update !!

Wat dingen verkocht en nieuwe prijzen, want ik wil het kwijt.

- moog minimoog in de mooist en best denkbare staat, met manual en patchsheets, 2000 euro (veel geld hè?!);

- moog micromoog, vette bass en lekker scheuren en squeaken, in topstaat (dank aan st eric) met manual, 650 euro;

- moog sample&hold controller 1125, in goede staat maar helaas 1 slider afgebroken (is te bedienen) 250 euro;

- sequential drumtraks met originele manual, in topstaat, (clappen als prince!) 275 euro;

- teisco 60f analoge synth met 1 gelijmde toets, verder ok en verrassend leuk, 200 euro;

- microwave 1 (software 2.0) met manual en dave gould techno card, 250 euro

- dbx digital dynamics processor (ddp) klasse apparaat in nieuwstaat (kleine krasjes bovenop van rekinbouw),300 euro;

- m-audio 24/96 usb audiophile, miskoop ivm voorlopig doorgaan met minidisc ipv pv, 125 euro;

- tc electronics stereo chorus flanger (scf), aanrader om achter een synth te hangen, echt waar, 190 euro;

- yamaha mg12/4 mengtafel, nieuwstaat in doos met manuals, phantom, xlr, inserts, 2 sub, 2fx send/return, etc, 125 euro

waldorf microwavem, yamaha mg12/4 en dbx ddp zijn (in principe) verkocht.
o ja, en de m-audio audiophile usb en de teisco waarschijnlijk ook (ik mail morgen foto's !!)

de rest is er nog en best een schopje waard, gelet op de fijne aanbiedingen. ik probeer me steeds in te houden, maar als ik zie wat er zoal omhoog geschopt wordt, mag ik ook wel weer...

nogmaals, de tc electronics scf is echt een aanrader !

Update op de update: vintage spullen te koop!

Update op de update: vintage spullen te koop!

Wat dingen verkocht.

- moog minimoog in de mooist en best denkbare staat, met manual en patchsheets, 2000 euro (veel geld hè?!);

- moog micromoog, vette bass en lekker scheuren en squeaken, in topstaat (dank aan st eric) met manual, 650 euro;

- moog sample&hold controller 1125, in goede staat maar helaas 1 slider afgebroken (is te bedienen) 250 euro;

- tc electronics stereo chorus flanger (scf), aanrader om achter een synth te hangen, echt waar, 190 euro;

het wordt zo al een echte vintage te koop thread!

beste moderators,

is het goed als ik deze thread vervang door een nieuwe met de titel 'vintage moog en sequential te koop' of zoiets, dat dekt de lading meer. zal ik het doen als er meer dan 1000 kijkers zijn geweest?

groeten, leo

beste moderators
mag ie dicht? (meer dan 1000 kijkers en de titel is niet eer echt relevant)
dank

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back