• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha 01X Dig mengtafel/midi-controller/audio&midi-interface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Maks

Gromit the Evil Operator
Misschien dat ik m'n spiksplinternieuwe yamaha O1X verkoop, daar ik misschien voor een nog portablere oplossing zou gaan. ik weet het nog niet zeker, maar mensen met intresse mogen zich alvast melden. prijs 1390euro, met O1X dvd en footswitch extra, naast doos, manual, etc...

Attachments

• 01x.gif
    01x.gif
    37,9 KB · Bekeken: 66
ruilen kan ook tegen een losse audio/Midi interface, zoals bvb de MOTU 828mkII.... met bijbetaling uiteraard
doe u voorstel:mexico:

eventueel alsnog....

het liefst ruil ik, met bijbetaling tegen een firewire audio/midi interface

komaan jongens, nieuw, amper gebruikt, met garantie, etc...:biertje:

greets

misschien misschien alsnog alsnog....

hop jongens! geintresseerden zich melden via pb of mail:D

Yamaha 01X digitale mixer/firewire-midi&audio-interface/midi-controller. Nieuw, met garantie en extra's als DVD-manual en footswitch. Niet zeker dat ik hem wegdoe, maar geintresseerden mogen zich melden.

www.01xray.Com

:doei:

komaan jongens....

ruilen tegen losse firewire-interface kan ook.. mail your offers...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back