Javascript
Amsterdam West
probeer je monitoren ff op een aparte stekkerdoos aan te sluiten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I presume it is normal that you hear a little bit of noise when you listening close to
the monitor while you are playing no sound, also when their not connected to audio?
With one monitor this is obviously harder than the other one.
Is this normal? (I also tested it with grounded electricity)
There will be some faint sounds emitted by both drivers. Try lifting the ground of the speakers with a ground lift.
Origineel geplaatst door FrankH
> ground lift
Een schakelaartje die de audio afscherming loskoppelt van de aarde van de netstekker. Dit kan handig zijn wanneer er een aardlus door de audio afscherming loopt. Maar aangezien je al vette ruis hebt zonder dat er een audio kabel is aangesloten kan een aardlus niet het probleem zijn en heeft het dus geen zin om de audio van de aarde los te koppelen.
Succes met het vervolg.

Origineel geplaatst door jimmyjones
ik heb ook de krk rp 6
en heb ook last van 1 monitoor die een soort ruis heeft .... is dat normaal ?
Origineel geplaatst door Origin X
Update...
Mijn Behringer BCR 2000 begon dus te flippen, dus die moest terug. Ik dacht: "dan ook maar gelijk die ene KRK ruilen".
Omdat de spulletjes (inmiddels alweer een tijdje terug) nog binnen de 15 dagen na levering waren, kon ik het kosteloos retourneren aan Playback Europe. Zij zonden mij een ups paksticker, ik moest ups bellen voor een afhaaldatum en hoppa weg was het spul.
Nu een poosje later heb ik mijn nieuwe KRK'tje binnen (de Behringer is even out of stock) en ik moet zeggen het scheelt aardig wat. Ik hoor nu een licht ruisje die qua volume ongeveer hetzelfde is als de andere speaker, geen overweldigende noise meer dus.
Chapeau Playback![]()