internet beveiligng op muziek pc

MSN en Messenger heb ik er meteen afgepleurt.....
Windows maakt het je niet makkelijk,maar op het net is uit te vinden hoe je het kan verwijderen....

als ik msn aan heb staan tijdens het muziek maken komt er niks meer van muziek maken...geen goede combinatie (voor mij althans)

Origineel geplaatst door Flesje
Maar niet voor je portomonee. ;)

Bovendien lijkt het me dus nix om 2 van die herrieschoppers in m'n kamer te hebben staan..

Voor een paar tientjes tot 100 euro heb je heus wel een 2e hands i-net peeceetje, waar je redelijk fatsoenlijk op kunt i-netten en ZEKER kunt MSN-en. Die van mij heb ik een keer van een rommelmarkt gehaald voor 100 euri, en die werkt goed zat voor me.
Dan kan je wat meer uitgeven voor een betere muziek-pc, of die je nu hebt "ombouwen tot.."

Maar dat zou IK doen.
Aan zo'n dubbel-boot zou ik me teveel gaan ergeren, en telang met MSN/Synth-forum bezig blijven, voordat ik 'm opnieuw zou starten voor muziek.. MAAR da's wel de makkelijkste/goedkoopste oplossing als je al een (redelijk) goeie pc hebt.

Origineel geplaatst door Zoidsity
Voor een paar tientjes tot 100 euro heb je heus wel een 2e hands i-net peeceetje, waar je redelijk fatsoenlijk op kunt i-netten en ZEKER kunt MSN-en. Die van mij heb ik een keer van een rommelmarkt gehaald voor 100 euri, en die werkt goed zat voor me.
Dan kan je wat meer uitgeven voor een betere muziek-pc, of die je nu hebt "ombouwen tot.."

He, nu breng je me aan het twijfelen. 8D
Wat voor specs zou zo'n Inet pc van 100,- moeten hebben om mijn kabelaansluiting een beetje tot z'n recht te laten komen?

met een Pentium2 400mHz kom je al een heel eind. als je dan ook nog genoeg geheugen erin zet moet dat wel redelijk gaan werken.

Die van mij is een pentium2, werkgeheugen van 64 Mb, 4Gb schijf, en draai daar Windowz98 vII op.
Heb zelf ook kabel erop en werkt goed genoeg voor me.
't Is een kwestie van niet teveel programmaatjes tegelijk gebruiken enzo.

Tuurlijk zijn er snellere/betere nu voor die zelfde 100 €, maar ik heb 'm nu al ff en hij doet 't nog, dus ga ik (nog) geen andere halen.
Ik gebruik 'm toch alleen maar voor i-net, e.d.

Ja, k had ook al ff snel gekeken op MP, en inderdaad, er valt voor weinig best wat te scoren. Toch het overwegen waard dus. Thanks! :W

Back