Hallootjes

doubley

Nieuwkomer
:doei: Hallo mede synthjunkies!:doei:

Ik ben nog geen 2 minuten lid van dit forum.. Maar ik ben dr al wel veel vaker geweest.. Ik vond het tijd worden om mijn consumerende forum gedrag iets actiever te maken *D ..

Ik speel al 11 jaar toetsen, in het begin keyboard, en de laatste paar jaar ook piano.. Ik ben geen noob op synthgebied, maar echt up-to-date ben ik ook niet.. Ik hoop dat ik hier wat meer ga leren, en misschien zelf anderen kan inspireren:mega:

Ik heb 2 jaar als toetsenist in een rockband gespeeld, en speel nu 6 maanden als pianist in een gospelband.. Zelf heb ik geen goed instrument (Een oude Yamaha uit de PSR serie), dus ik ben voor een betere aant sparen, ik hoop hierover van jullie tips te krijgen :halleluja
Ook heb ik nooit goeie mogelijkheden gehad om nummers op te nemen, dus hier kan ik jullie ook niet mee belasten ;)

Ik heet trouwens Juda ;)

Ej Juda,

Welkom ten eerste....
Je zegt dat je een nieuwe piano wil, nou misschien kan ik je helpen. Ik ga binnenkort mijn Yamaha RD-150 electrische piano verkopen, dus misschien heb je intresse. Struur maar een persoonlijk bericht als je intresse hebt.

Mzzls Paulus

Kijk, daar spat de energie vanaf! Bretsig!

Welkom!

laat ik ook eens WELKOM zeggen.

en nog een webdesignert ook! 8o)

Hoe heet die band van je trouwens?

Origineel geplaatst door mc_kwok
laat ik ook eens WELKOM zeggen.

en nog een webdesignert ook! 8o)

Hoe heet die band van je trouwens?

Mn huidige band heeft niet echt een naam :confused: Die oude rockband waarin ik speelde heette heavylight, die band is nu revision (www.revisionband.tk) Alleen dus zonder toetsenist =(
Ik denk dus niet dat je die bands kent, ik weet niet of je de gospelband connexion kent ? Daar wil ik ooit in gaan spelen, in die band zitten leden, die nu ook in mijn band zitten...

Bedankt voor alle welkom allemaal *D

Hoi hier :biertje:

Back